Представлено оновлений Range Rover Velar: що змінилося
Компактний люксовий кросовер Range Rover Velar пережив друге оновлення з моменту появи на ринку у 2017 році. І якщо перша модернізація зачепила техніку та інтер’єр, то наразі підправили й зовнішність.
Зокрема, кросоверу дісталися нові матричні фари із 67 світлодіодами у кожній, але без омивачів. Довжина променя дальнього світла досягає майже 500 метрів. Також дизайнери перемалювали решету радіатора та спростили малюнок ходових вогнів. На кормі із нового — нижня секція бампера та злегка змінені ліхтарі.
Переоформлений інтер’єр укомплектований 11,4-дюймовим дисплеєм мультимедійної системи Pivi Pro, який замінив два попередні екрани. На нього винесено управління їздовою електронікою, клімат-контролем та позашляховою системою Terrain Response 2. Жодних окремих кнопок на передній панелі та центральному тунелі не залишилося, лише «джойстик» автоматичної коробки передач.
Інтер’єр можна замовити зі шкіри, дорогої вовняної тканини Kvadrat або комбінований варіант із вставками із полімерної тканини Ultrafabrics. Також більше відтінків стало у контурного підсвічування салону. При цьому асортимент комплетацій скорочено до чотирьох: S, Dynamic SE, Dynamic HSE та Autobiography.
Технічній модернізації піддався тільки плагін-гібрид Range Rover Velar P400e й тільки щодо тягової батареї. Ємність блоку збільшена із 17,1 до 19,2 кВт∙год. Це дозволило збільшити запас ходу на електротязі з 53 до 64 км на максимальній швидкості 140 км/год. Потужність зарядного пристрою постійного струму збільшена з 32 до 50 кВт.
Віддача силової установки, що складається з 2,0-літрової бензинової «турбочетвірки» та електромотора, залишилася колишньою — 404 к.с. та 640 Нм крутного моменту. З повним баком та зарядженою батареєю оновлений Range Rover Velar здатен проїхати до 684 км за циклом WLTP.
Набір бензинових та дизельних версій не змінився. Модифікації D200 та P250 укомплектовані чотирициліндровими моторами Ingenium потужністю 204 та 250 к.с. відповідно. Варіанти D300, P340 й P400 використовують 3,0-літрові рядні «шістки» на 300, 340 та 400 к.с. Коробка у всіх випадках — восьмиступінчаста автоматична. Привід — повний. У всіх модифікацій за винятком P250 є 48-вольтовий стартер-генератор.
У Великій Британії цінник оновленого Range Rover Velar стартує від 66 780 доларів, у Німеччині — від 76 560 доларів. Замовлення вже приймаються.