Підсумки марафону «24 години Дайтоні» – яке місце зайняла українська команда
Вітаємо всю нашу фантастичну четвірку (Сергій Буцев, Василь Фарамець, Тимур Ольховик, Андрій Савицький) команди Digital Autosport of Ukraine із фінішем на неймовірно складному марафоні «24 години Дайтони».
Ви всі герої! А головне, що в таких умовах з перебоями світла ви спромоглися протриматися добу і автомобіль Ferrari 488 GT3 Evo 2020 після повного ремонту все ж таки перетнув фініш марафону на 12 місці.
Українські пілоти змогли відіграти 32 позиції після страшної аварії, спричиненої лагом компа і невидимістю нашої ферарі для інших спортсменів на треку. Нажаль, можливість вести стрім з’являлася тільки двічі, тому дивіться нашу блекаут-траснляцію тут і тут.
Статистика Дайтони: на старті 16 600 пілотів, понад 4000 команд. Серед яких і французький екіпаж, який виїхав на автомобілі BMW в лівреі на підтримку України. Як приємно бачити таку підтримку нашої країни!!!
Анатолій Савицький: Ця гонка була першим в моєму житті ендюренсом. Я отримав від неї багато емоцій: розпач, радість і неочікуваність. В нас було головне завдання – доїхати. Але ми змогли набрати темп, з яким зможемо боротись за перемогу. Навіть після того як ми опинились на 32 позиції, ми виборювали позицію за позицією і фінішували 12. Ми все планували заздалегідь. Звісно були неточності, але ми відразу знаходили вихід з тієї чи іншої ситуації. Я з радістю проїду з вами ще не один ендюренс, ви найкращій екіпаж.
Тимур Ольховик: 11 позиція потухла разом зі світлом нажаль, але це було круто. Я дуже пишаюся складом. Здивували! Є добрий потенціал в цьому складі їхати марафони, адже у хлопців є бажання. Піднімалися з 32 позиції та виборювали одну за одною, стінт за стінтом. Дуже класна практика, “скатка”. Досвід та незабутні години. Після фінішу перше питання: “І шо далі робить? Як далі жити?”
Коротенький жартівливий відгук по гонці від пілота Сергія Буцева: Їхали, як ви знаєте, десь в десятці. Машина чудова і все було добре, але несподівано сталася технічна проблема з автомобілем десь опівночі. Ми заїхали на піт-стоп, де при дослідженні виявилось, що праве переднє колесо недокручено і із-за цього підвіска була зруйнована. Треба було міняти всю передню частину авто. На це пішло десь 30-35 хвилин, втратили багато часу і позицій. Виїхали після ремонту десь в 30-ці. Але на ранок половину відіграли і станом на 9 годину ранку наша позиція 17 і машина відремонтована і чудово керується. За кермом Анатолій Савицький, на бойовому чергуванні Василь Фарамець тримаємо кулачки, тому що з електрикою на нашій Феррарі можуть виникнути проблеми в будь який момент. Але наші спеціалісти готові і до такого розвитку подій.
Про недокручене колесо у віртуальному автоспорті – це звісно гумор та видумка, насправді ПК у Василя дуже сильно лаганув і він пропав з траси, а комп’ютер завмер і в цей час сталася аварія дуже сильна, тому що інші пілоти його перестали бачити на треку, ось така несподіванка.
Василь Фарамець: Для мене це перший командний заїзд в житті. Коли я захотів поїхати в «Дайтону 24», чесно, я не думав, що вона триватиме 24 години. Думав вона як і в більшості людей завершиться раніше, але це було саме 24 години. Я дуже сильно хвилювався і переживав, адже у мене досвід сімрейсингу лише 4 місяці. Я хвилювався, що буду дуже повільно їхати. Перед 24 годинами, я проводив гонки IMCA IR, щоб не скільки навчитись їхати, а зрозуміти, як інші їдуть і чого від них очікувати.
Я провів кілька чудових битв в середині пачки з інших водіїв і виживав. Та ця гонка була не лише стінти заїзду, а й стінти сну, два стінти сну по 2 години. Я лягав спати з переживанням, щоб не вимкнули світло у хлопців, доки я спатиму. Я дуже вдячних всім трьом пілотам з котрими провів ці 24 години. Зараз, зібравшись з думками і заспокоївшись, я розумію, що найважливіше для мене виявилось не наше місце на фініші, не мої битви з іншими водіями, а чудова моральна підтримка і командний дух. Спасибі за чудово проведений час. Коли все завершилось, у мене виникало лише одне питання, а що далі? І це все? Таке враження, що просто пройшла частина життя, як завершення школи чи університету, чи щось подібне. Сподіюсь, ми порвемо свій спліт на Гірській Панорамі.
Наступний марафон у лютому. Готуємось та запрошуємо вболівати!
Запрошуємо завітати на офіційний телеграм-канал, де Ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту https://t.me/simracingUkraine
Комісія Цифрового Автоспорту інформує щодо відкриття нових офіційних сторінок у Фейсбуці та в Інстаграмі. Підписуйтесь, вподобайте та поширюйте:
- Нова фейсбук сторінка КЦА ФАУ https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%BE…
- Нова сторінка КЦА FAU в Instagram https://www.instagram.com/simracing.d…
- Офіційний YouTube-канал КЦА FAU https://youtube.com/channel/UCSxB9h_4…
Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:
- Генеральні Інформаційні партнери – Автобазар та Автоцентр
- Febi bilstein – автозапчастини для легкових та комерційних автомобілів від Німецького постачальника. https://www.facebook.com/febi.bilstei…
- A-tune – Ваш партнер по сімрейсінгу. https://a-tune.com.ua/catalog/simracing/
- Информаційний Партнер: ресурс про кіберспорт www.gameinside.ua
- Информаційний ресурс – “DriveContact” https://drivecontact.com.ua/