У пікапа Ford F-250 Super Duty з'явилася позашляхова версія (фото)
Американське тюнінг-ательє MegaRexx Trucks із Північної Кароліни збудувало важкий трирядний пікап для бездоріжжя — MegaRaptor 7. Основою для нього став Ford F-250 Super Duty Crew Cab Lariat 4×4 минулого покоління.
Третій ряд сидінь встановили безпосередньо у кузові. За потреби їх можна скласти за допомогою електроприводу. У разі перекидання від вильоту пасажирів захистять кастомні сталеві бічні дуги із прикріпленими до них ременями безпеки. Захист від негоди забезпечить знімний склопластиковий кунг із великими бічними вікнами. Цікаво, що перегородки між кабіною та кузовом немає. У другому — широко розсунуті з обох боків два окремі крісла. У даху над кабіною передбачено панорамний люк зі зсувною секцією.
Також MegaRaptor 7 відрізняється від базової моделі новими сталевими бамперами, покликаними покращити прохідність автомобіля. У передній бампер тюнери вбудували кенгурятник та 40-дюймову світлодіодну панель. Нові у пакапа-позашляховика капот, решітка радіатора, крила та дверні підніжки із порошковим покриттям.
Ще більше змін у техніці. Зокрема, у «всюдихода» повністю перероблена ходова: встановлені більш довгі та міцніші важелі підвіски, регульовані амортизатори King із зовнішніми резервуарами. Спереду — 4,5-дюймові пружини Icon, ззаду — 5-дюймові багатолистові ресори ззаду з новими регульованими упорами. Також застосовані нові стабілізатори поперечної стійкості та нова рульова рейка. У результаті кузов піднявся вище над землею, а колія стала ширшою.
Складові 20,0-дюймові колісні диски MRAP взуті у «зубасті» вантажні шини Michelin XZL розмірності 395/85 R 20. Під капотом залишився стандартний 6,7-літровий турбодизель Ford Power Stroke V8, який генерує 482 к.с. та 1424 Нм крутного моменту. Коробка — 10-ступінчастий гідромеханічний «автомат».
Як повідомляється, тюнер збудував лише один MegaRaptor 7 і він уже проданий за 169 950 доларів. Але ательє готове виготовити ще кілька пікапів-позашляховиків для індивідуальних замовників.