Знайдено цікавий спосіб збільшити запас ходу електрокара взимку
Німецький концерн ZF Friedrichshafen AG знайшов цікавий спосіб збільшити запас ходу електромобіля — ремінь безпеки з підігрівом Heat Belt. Як стверджується, вбудовані в ремінь нагрівальні елементи забезпечують рівномірне відчуття тепла за мінімального збільшення товщини лямки.
Використовуючи потужність близько 70 Вт, Heat Belt може нагріватись до 40°C. Це дозволяє заощаджувати заряд батареї, який використовується на підігрів салону. За даними виробника, при використанні такого ременя у холодну пору року запас ходу електромобіля збільшується на 15%.
ZF заявляє, що його Heat Belt поводиться як звичайний ремінь безпеки, тобто не вимагає жодних модифікацій автомобіля, у тому числі заміни стандартних натягувачів. Нагрівальні жили вплетені в конструкцію ременя, а контактні елементи електричних ланцюгів обігріву розташовані так, щоб не заважати роботі або втягуванню ременя. Колишнім залишиться й рівень безпеки.
Подібні ремені безпеки намагаються запроваджувати й інші компанії. Зокрема, наприкінці 2018 року Ford подав аналогічний патент до Відомства з патентів та торгових знаків США (USPTO). 31-сторінковий документ із докладним описом технології містив кілька варіацій ременів із різним дизайном. Через рік Mercedes-Benz представив експериментальний автомобіль безпеки (ESF) на базі GLE, який також мав ремені безпеки із підігрівом.
Чи має намір компанія ZF запускати свій Heat Belt у серію, не відомо. Не виключено, що в якийсь момент ремені із підігрівом з’являться у люксових електромобілях.