Як Brabus відновлює ретро моделі Mercedes-Benz
Німецьке тюнінг-ательє Brabus зробило собі ім’я на доопрацюванні автомобілів марки Mercedes-Benz. Тюнери асоціюються з брутальністю, швидкістю та розкішшю. Але не варто думати, що фахівці ательє тільки і можуть робити машини на «стероїдах». Вони добре справляються і з відновленням класичних моделей.
Brabus має цілий відділ, що спеціалізується саме на відродженні класики. Після їхніх рук машини, вік яких становить кілька десятків років, виглядають так, начебто тільки зійшли з конвеєра. Всі вони виставляються на продаж і дуже швидко знаходять нових власників. В даний час у колекції Brabus Classic є кілька моделей, які пройшли повний цикл відновлення та готові відправитися в новий будинок.
Серед них кабріолети Mercedes-Benz 280 SE 3.5 та 280 SL Pagoda, а також родстер Mercedes-Benz SLS GT. У всіх машин повністю оригінальна комплектація, аж до найменшого гвинтика. Найдешевшим серед представлених моделей є родстер. За нього компанія має намір одержати 290 700 євро.
При цьому родстер Mercedes-Benz SLS GT є найпотужнішим серед представлених моделей. Під його капотом встановлений 6,2-літровий двигун потужністю 591 к.с., який дозволяє розганятися з місця до «сотні» за 3,7 секунди і розвивати максимальну швидкість 320 км/год.
Що стосується кабріолету Mercedes-Benz 280 SE з 3,5-літровим двигуном V8 під капотом, який видає 200 к.с., його оцінили в неймовірні 698 000 євро. Такий цінник обґрунтований тим, що німецька компанія свого часу випустила лише 1232 одиниць даної моделі.
За відновлений фахівцями ательє Brabus Mercedes-Benz 280 SL Pagoda, який також мав високий попит серед шанувальників марки, просять 329 000 євро. Автомобіль оснащений шестициліндровим двигуном об’ємом 2,8 літра, який видає 170 к.с. потужності. Максимальна швидкість – 200 км/год.