Cтал відомий реальний запас ходу нових електробусів Ikarus 120е
Угорська транспортна компанія Volandusz поділилася досвідом експлуатації низькопідлогових електробусів Ikarus 120e у місті Секешфехерварі, що на історичній батьківщині марки «Ікарус». Починаючи з 28 червня по 13 жовтня на маршрут виїхали 12 автобусів, закуплених за 4,38 млн євро в рамках урядової програми «Зелений автобус», повідомляє Magyarbusz.info.
За цей час автобуси сумарно наїздили 115350 км, щомісячний пробіг кожного з них в середньому склав 4275 км. Машини показали витрату електроенергії 0,84 кВт.год. на один кілометр, правда з похолоданням цей показник трохи піднявся – до 0,86 кВт.год. на км. Завдяки запуску цієї дюжини електробусів замість дизельних, до атмосфери не потрапило 122 т вуглекислого газу (СО2).
Зазначимо, що Ikarus 120e випускається компанією Electrobus Europe Zrt – спільним підприємством Ikarus та китайського виробника CRRC, яке було утворене в 2019 році. Це 12-метрова модель, оснащена каркасом із нержавіючої сталі, що має 16-річну гарантію. Салон розраховано на 86 пасажирів (місць для сидіння – 28).
Електробус повною масою 18,6 т оснащено електромотором t-Drive MD 2021 постійною потужністю 165 кВт та пікової 240 кВт. Його живлять літій-залізо-фосфатині батареї CATL ємністю 314 кВт.год. За даними виробника, запас ходу при циклі SORT2 сягає 385 км. Однак, як показала експлуатація вулицями Секешфехервара, реальний показник дещо нижчий – 299 км. У будь-якому випадку машина укладається в денну норму без підзарядки – довжина найдовшого маршруту становить 285 км.