Величезне антикрило та позашляхові шини: у Opel Rocks-e з'явилася «трекова версія»
Електромобіль Opel Rocks-e з’явився у модельній лінійці німецької марки трохи більше року тому. Сіті-кар довжиною всього 2,41 метра — яскравий представник так званих транспортних засобів стійкої міської мобільності. У Німеччині цим автомобілем зможуть керувати молоді люди віком від 15 років, які отримали посвідчення водія категорії AM (мопеди).
Ті ж правила поширюватимуться й на нову «трекову» версію Opel Rocks e-xtreme. Концепт новинки альянс Stellantis представить у 2023 році. Поки ж опубліковані перші зображення спорткара, образ якого створений німецьким дизайнером-початківцем Лукасом Вензхофером. Саме його робота перемогла на конкурсі, організованому компанією Opel, й буде втілена у металі.
Варто відзначити, що у версії дизайнера мініатюрний Opel Rocks виглядає як справжній монстр ралі-кросу. Перше, що впадає у око — величезне антикрило на даху, встановлене на сталевих дугах. У передній частині каркасу видно дві додаткові рампи. Також у електромобіля збільшений дорожній просвіт та розширені колісні арки, під якими встановлені «зубасті» позашляхові шини.
Незважаючи на таку вражаючу зовнішність очікувати якихось спортивних досягнень від Opel Rocks e-xtreme не варто. Як і базова версія, спорткар використовує 8-сильний електродвигун, який дозволяє розігнатися до 45 км/год. Запас ходу від батареї ємністю 5,5 кВтгод становить 75 км. Як і в Німеччині, у багатьох європейських країнах ним можна керувати з 15 років і без посвідчення водія.