Електро Audi S1 Hoonitron: що всередині повнопривідного дрифт-кара
Audi поділилася інформацією про унікальний електричний прототип, побудований для нової серії Gymkhana — Electrikhana. Дрифт-кар Audi S1 Hoonitron став першим електричним автомобілем, що з’явився у YouTube відомого гонщика та шоу-мена Кена Блока. Електропрототип створений фахівцями Audi Sport за його безпосередньої участі та з урахуванням інформації про особливості пілотажу у «Джимхані».
Над зовнішністю Audi S1 Hoonitron працювала команда під керівництвом шеф-дизайнера бренду Марка Ліхте, яка надихалася гоночним Audi Sport quattro S1 1980-х років. Для максимальної маневреності колісну базу електромобіля зменшили до 2,4 метра. Між осями інженери розмістили 800-вольтовий акумуляторний блок ємністю 57,6 кВт·год, що складається з чотирьох модулів по 14,4 кВт·год кожен. Розподіл маси між осями склав 52:48 на користь передніх коліс, що й необхідно Блоку для його трюків.
Hoonitron укомплектований двомоторною силовою установкою, розробленою для Formula E. Вага кожного двигуна, включаючи трансмісію, становить 55 кг. Максимальний крутний момент — 6000 Нм, по 3000 Нм на вісь. Пілот може самостійно регулювати тягу на кожній осі. Підвіска зі стійками МакФерсон по колу має хід понад 200 мм, що дозволяє безболісно виконувати стрибки. Крім того, електромобіль адаптований для їзди у заносі та здатний розвивати швидкість до 200 км/год.
Як кажуть в Audi, підрозділ Audi Sport раніше ніколи не створював автомобіль із характеристиками S1 Hoonitron. Це унікальний прототип, який здивував своїми можливостями шанувальників Gymkhana та Кена Блока у ролику Еlectrikhana, знятому на вулицях Лас-Вегасу. Як повідомлялося раніше створення прототипу коштувало Audi від 10 до 21 мільйона доларів.