Mercedes-Benz представив конкурента BMW iX та Audi e-tron
Напередодні автошоу в Парижі, яке відкриє свої двері широкому загалу 18 жовтня, Mercedes-Benz представив новий електричний кросовер — EQE. Новинка з футуристичним дизайном, значними технічними можливостями та трьома версіями силової установки дозволить марці закріпиться на швидко зростаючому ринку електромобілів.
Крім того, новий кросовер стане першою електричною моделлю Mercedes-AMG із високою посадкою. Забігаючи вперед, зазначимо, що на ринку Mercedes-Benz EQE з приставкою AMG у назві з’явиться у 2024 році, тоді як модифікаціях EQE 350+, 350 4Matic та EQE 500 надійдуть до автосалоныв роком раніше.
Mercedes-Benz EQE побудований на одній платформі з електричним ліфтбеком EQS, який став на конвеєр у березні 2021 року. Загальні у них та дизайнерські рішення. Зокрема, передня панель на місці традиційної решітки радіатора та тонка світлодіодна смуга на кормі.
Габаритна довжина моделі — 4864 мм, ширина — 1941 мм, висота — 1687 мм. Об’єм багажного відділення — 521 літр та 1676 літрів при складених сидіннях заднього ряду.
Компонуванням п’ятимісного салону новий кросовер повторює однойменний седан EQE. На передній панелі 12,3-дюймова панель приладів та 12,8-дюймовий сенсорний OLED-дисплей інформаційної системи MBUX. Програмне забезпечення «мультимейдійки» дозволяє навігатору прокладати найкоротший шлях до точки призначення з урахуванням стилю водіння власника та зарядних станцій. За доплату, доступні набір міні-ігор, «звуковий ландшафт» Roaring Pulse, додаткові анімації повернення додому та виходу з дому, а також «інтригуючий» режим Romance Mode. Найближчими роками компанія обіцяє розширити цей список.
На старті продажів Mercedes-Benz EQE SUV буде доступний у трьох версіях: EQE: 350+, 350 4Matic та 500 4Matic. Базовий EQE: 350+ — задньопривідний з одним електродвигуном віддачею 288 к.с. та 565 Нм крутного моменту. У версії 350 4Matic на допомогу йому передбачений двигун на передній осі, що збільшує крутний момент до 764 Нм. Потужність при цьому залишається на рівні тих же 288 к.с. У топовій версії 500 4Matic віддача двомоторної силової установки складає 536 к.с. та 858 Нм. За даними виробника, з місця до 96 км/год кросовер прискорюється за 6,3, 6,2 та 4,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена на 209 км/год.
Для повнопривідних модифікацій заявлено режим Off-Road. Опціональна система пневматичної підвіски збільшує дорожній просвіт приблизно на 25 мм одним натисканням кнопки в салоні. Також у списку опцій система керування задніми колесами, яка повертає колеса на кут до 10 градусів для кращої маневреності.
Місткість літій-іонної батареї у всіх модифікаціях становить 90,6 кВтгод. Очікуваний запас ходу — близько 550 км у європейському вимірювальному циклі WLTP. При підключенні до зарядної станції потужністю 170 кВт батарея кросовера поповнюється від 10 до 80% ємності приблизно за 32 хвилини. Також передбачено систему рекуперації енергії гальмування з трьома робочими режимами.
Версія Mercedes-AMG EQE SUV буде доступна з двомоторною силовою установкою сукупною віддачею 617 к.с. та 950 Нм або 677 л.с. та 1001 Нм з опціональним пакетом AMG Dynamic Plus. У 617-сильній версії з місця до 96 км/год спортивний кросовер прискорюється за 4,0 секунди. Максимальна швидкість становить 220 км/год у стандартній конфігурації та 240 км/год із пакетом AMG Dynamic Plus. Ємність батареї — 90,6 кВтгод. Запас ходу не озвучено.
Зовні спортивна версія відрізняється накладками на колісні арки у колір кузова та оригінальними колісними дисками діаметром 20 або 21 дюйм. У салоні — рульове колесо AMG Performance з підкермовими пелюстками, педалі з накладками, характерна для AMG графіка на цифровій панелі приладів та інформаційно-розважальна система із сенсорним екраном.
Вартість Mercedes-AMG EQE поки не оголошено. Орієнтовно, мінімальний цінник складе $80 000. На ринку новому електрокросоверу доведеться конкурувати BMW iX, Audi e-tron та Polestar 3.