В Україні засвітився рідкісний корейський аналог «Газелі»
Розвізні автомобілі південнокорейської марки Kia, які свого часу могли б дати фору горезвісній «Газелі», на українському ринку зустрічаються нечасто. Тому побачена днями в Києві модель K2500, та ще й з дивовижною у нас, дворядною кабіною, заслуговує на окрему публікацію.
Зазначимо, що легкі комерційні моделі K-серії, відомі також як Bongo/Besta/Ceres компанія Kia почала випускати ще в 1980 році. На вітчизняному ринку вони практично невідомі. Інша справа представник другого покоління, зразка 1990 року – у тому числі мікроавтобус та суцільнометалевий вантажний фургон Besta. З 1997 по 2004 р вироблялася модель третьої генерації.
На початку 2000-х її, вже в рестайлінговому варіанті, автомобіль офіційно представили і в Україні. Більше того, навіть налагодили великовузлове складання на Луцькому автозаводі
Це була однією з перших машин, протестованих у новоутвореному журналі «Комерційні автомобілі».
Що ж стосується героя сьогоднішнього оповідання, то це модель четвертого покоління, яка вироблялася з 2005 року. Причому ще дорестайлінгова – в 2014 року на передній частині з’явилася вузька решітка радіатора. До речі, саме останню машину офіційний дилер – компанія «ФальконАвто» в серпні 2016 року вивів на український ринок. У листопаді того ж року модель демонструвалася на виставці «ІнтерАгро» – в якості бортової і з промтоварним фургоном. Що ж стосується машин з дворядною, 6-місною кабіною, як на фото, то вони у нас не пропонувалися.
Вантажопідйомність бортового автомобіля становить 1265 кг, а «голого» шасі – 1635 кг. Повна маса при цьому – 3240 кг, що дозволяє їздити з «легковими» правами. В якості силового агрегату застосовується 2,5-літровий турбодизель Common Rail потужністю 130 к. с. і максимальним крутним моментом в 255 Нм, що досягається в широкому діапазоні обертів – 1500-3500 в хвилину. Передня підвіска – торсійна, а задня – ресорна. При габаритній довжині бортового автомобіля 5,12 м радіус розвороту становить всього 5,6 м. На жаль, ця модель в Україні так і не стала масовою, гідною заміною «Газелі».