Айтішники передали ЗСУ автопоїзд-ваговоз
Львівський IT Кластер за підтримки обласної держадміністрації передали Повітряним Силам ЗСУ в рамках проекту «Sky» автопоїзд-ваговоз. На ньому можна перевозити вантажі масою до 50 т. Машина була придбана і доставлена з Нідерландів за допомогою американської компанії JustAnswer, повідомляє Повітряне командування «Захід» ЗС ЗСУ.
Що ж це за техніка? Почнемо з сідлового тягача Volvo FH з колісною формулою 6х4. Ця модель 2-го покоління, що випускалася в 2002 – 2012 рр. У нашому випадку машина виготовлена після 2005 року і оснащена 13-літровим турбодизелем D13A стандарту Євро 5, потужністю 480 к. с. Тут використовуються передові насос-форсунки Delphi. У парі з ним працює автоматизована коробка передач Volvo I-Shift, яка є однією з головною новацією машин другої генерації. Вона не тільки підвищує комфорт в управлінні, але й знижує витрату палива. Застосовується і нове моторне гальмо VEB + з вихідною потужністю від 360 до 480 к. с.
Відносно кабіни, то вона, порівняно з попередником, стала на 150 мм довшою, отримала рівну підлогу, інший дизайн приладової панелі і нові зовнішні дзеркала, що зменшують сліпі зони. На моделі вже в якості стандартного оснащення встановлюється передня протипідкатна система FUPS. У розробку цього FH компанія Volvo Trucks інвестувала близько 600 млн євро.
Що ж стосується напівпричепа-важковоза, то він випущений відомою німецькою компанією Goldhofer. Всі його чотири осі мають двосхилі колеса. Перша вісь зроблена підйомною, що добре видно на фото – в ненавантаженому стані це покращує маневреність, скорочує витрату палива і продовжує ресурс шин. Особливо хочеться відзначити напис на кабіні тягача – We unite for Victory («Ми об’єдналися для Перемоги»).