АвтоВАЗ обіцяє відродити виробництво «Лад» з антиблокувальною системою
Російський АвтоВАЗ не перший місяць має проблеми з поставками комплектуючих. Зокрема, з березня 2022 року концерн зупинив виробництво автомобілів Lada через брак напівпровідникових комплектуючих, у тому числі для антиблокувальної системи гальм (ABS) та електронної системи стабілізації (ESP).
У червні концерн почав продавати «спрощену» версію Lada Granta Classic 2022 модельного року. Автомобіль з 1,6-літровим бензиновим двигуном класу Євро-2, без подушок безпеки та ABS оцінили мінімум в 658 300 руб. Потужність двигуна, адаптованого під бензин АІ-92, становить 90 к.с. Працює агрегат у парі із п’ятиступінчастою механічною коробкою передач.
Нещодавно автомобілям Lada повернули подушки безпеки, кондиціонер та систему ЕРА-ГЛОНАСС, але активується вона вручну. На рубежі 2022 та 2023 років обіцяють повернути систему ABS, а ближче до 2024 року — ESP.
На початку 2023 року планують відновити випуск Lada Largus, а з березня — Lada Vesta. Ще одна мета «АвтоВАЗу» — відновлення виробництва 16-клапанного двигуна. Також концерн має намір розробити власні коробки передач, оскільки постачання європейських з недавнього часу припинилися. Як повідомляється, на розробку нової механічної коробки витратять 10 млрд руб., автоматичної — 30 млрд руб., системи повного приводу — 20 млрд руб.
Якщо АвтоВАЗу вдасться здійснити ці плани, у росіян нарешті з’явиться дійсно «вітчизняний» автомобіль.