Ford Trucks представив першу електровантажівку і технологію віддаленого управління
На виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері компанія Ford Trucks продемонструвала чимало передових рішень. Рівно чотири роки тому, на виставці IAA 2018 вона отримала нагороду «Міжнародна вантажівка року 2019» за свій новітній магістральний тягач F-Max. І ось тепер турецький виробник знову вирішив усіх здивувати.
На стенді дебютувала перша електрична модель важкого класу. Це поки що прототип, який отримав кабіну з носовою частиною в стилі F-Max. Машина призначена для комунального сектора і постала в якості сміттєвоза. Автомобіль оснащений електромотором максимальною потужністю 390 кВт. Батареї забезпечують запас ходу до 300 км, а зарядити їх від 20 до 80% ємності можна всього за 75 хвилин. На даний момент проводяться випробування електровантажівки, а серійне виробництво заплановано на 2024 рік.
На виставці Ford Trucks презентував нову стратегію розвитку Generation-F, в рамках якої була розроблена перша в галузі технологія віддаленого управління «Level 4 Higway Pilot». Машини рухаючись в автономному режимі між логістичними центрами – H2H (hub-to-hub) постійно контролюються операторами, які в нештатній ситуації можуть взяти управління в свої руки. Важливим кроком до досягнення технології Fully Autonomus Driving стала також розробка системи автономної парковки заднім ходом – Autonomus Reverse Parking.
Компанія Ford Trucks має намір розширити свою присутність в Європі до 50 країн вже до 2024 року. Також поставлена мета – половина всіх вантажівок, що реалізуються на європейському ринку, повинні бути СО2-нейтральними вже до 2030 року з тим, щоб повністю відмовитися від поставок сюди машин з ДВЗ до 2040-го.