АвтоВАЗ не зможе повністю відновити виробництво цього року
Економічні санкції та втрата найбільшого акціонера в особі Renault Group вибили російський АвтоВАЗ із колії. Нагадаємо, що підприємства автоконцерну пішли у вимушений простій ще на початку березня. Запустити конвеєри росіянам вдалося у червні й лише в режимі чотириденного рабочого тижня. На початку серпня стало відомо, що автозавод у Іжевську перетворять на технопарк, а обладнання перевезуть на головний майданчик у Тольятті.
Наразі тольятинський завод випускає спрощені версії седанів, ліфтбеків та універсалів Granta, класичної Niva Legend. 15 серпня до них приєдналася Niva Travel. Також цього тижня АвтоВАЗ повернув «п’ятиденку». При цьому сімейство Granta збирають у дві зміни, а Niva — в одну. Добовий обсяг виробництва — 900 одиниць.
Наприкінці серпня на заводі планують на три місяці запровадити «шестиденку», зокрема й на лінії В0, що наразі простоює. У грудні планують відновити виробництво Lada Largus. Але, за інсайдерською інформацією, у самому концерні у реальність цих планів не вірять.
Деякі фахівці підприємства вважають, що раніше ніж у січні 2023 року це навряд чи станеться. Зокрема, здійсненню цих грандіозних планів завадить переїзд виробництва Lada Vesta з Іжевська до Тольятті. Запуск виробництва на новому місці заплановано на весну 2023 року. Цьому передуватиме низка досить масштабних та трудомістких робіт.
За неофіційними даними, влітку АвтоВАЗ вдалося зібрати обмежену партію Lada Largus, але до дилерів вони не потрапили. Причина — некоректна робота антиблокувальної системи від нового китайського постачальника, яким «імпортозамінили» Bosch.