Як на вантажівці засіб для підвищення активної безпеки зробив зворотне
В останній час на українських дорогах з’являється дедалі більше вантажних автомобілів із характерними наклейками, що попереджають пішоходів і велосипедистів про наявність сліпих зон. Вони яскраво-жовтого кольору, зі схематичним зображенням секторів, які важко побачити водію, а також написами Attention! Angles Morts.
Наклейки розміщують на дверях кабіни і на кузові як автомобіля, так і причепа/напівпричепа. Сьогодні все це — обов’язково для вантажних транспортних засобів повною масою понад 3,5 т в низці країн ЄС, зокрема у Франції. Щоправда, іноді відбуваються з цими нововведеннями і казуси.
Так, на представленому паливозаправнику Renault Premium Distribution 310, що працює на одній з українських мереж АЗС, водій прикріпив наклейку на праві двері, в нижньому правому куті. Здавалося б, це її законне місце. Однак в цьому випадку в цій частині дверей встановлено додаткове вікно для кращого огляду навколо колісного простору, зокрема тротуару.
Це опціональна “фішка” сучасних розвізних моделей Renault. У підсумку вийшло, що засіб, який має поліпшити активну безпеку, навпаки, її погіршив через обмеження оглядовості. Вихід є — розмістити наклейку трохи вище, там, де немає скління.