Ford F-150 обзавівся новою версією — Raptor R
Ford розсекретив найпотужнішу модифікацію F-150 — Raptor R. Хардкорний пікап отримав 5,2-літровий наддувний мотор Predator V8, що видає 710 к.с. і 868 Нм. Максимальний крутильний момент доступний при 4250 обертах на хвилину. “Під капотом” суперкара Mustang Shelby GT500 такий агрегат видає 770 к.с.
Для продуктивності двигуна на середніх швидкостях і на бездоріжжі провели низку доопрацювань. Зокрема, фахівці Ford Performance встановили випускний колектор з литої нержавної сталі. Також замінили масляний радіатор і фільтр. Плюс до цього відкалібрували механічний нагнітач і на 66% збільшили об’єм повітрозабірника. Працює мотор у зв’язці десятиступеневою автоматичною коробкою передач і повним приводом.
Споряджена маса хардкорного Raptor R становить 2699 кг. Для порівняння, Raptor із мотором V6 важить 2654 кг, а його прямий конкурент Ram 1500 TRX з 712-сильним мотором V8 — 2880 кг. Дорожній просвіт збільшений на 28 мм, до 333 мм. Кут в’їзду становить 33,1 градуса, кут з’їзду — 24,9 градуса.
Технічно “гарячий” Ford F-150 Raptor R відрізняється від базового пікапа амортизаторами Fox з виносними резервуарами і електронним керуванням. “У базі” 37-дюймові шини, які для R-версії доступні за доплату.
Візуально пікап відрізняється дещо зміненим капотом, особливими шильдиками, а також чорними бамперами і накладками на колісні арки. У салоні з відмінностей — карбоновий декор і спортивні сидіння Recaro, обтягнуті чорною натуральною шкірою і алькантарою. Мультимедійна система SYNC з дисплеєм діагоналлю 12 дюймів і підтримкою оновлень “повітрям”. У списку оснащення — функція управління однією педаллю Trail One-Pedal Drive, круїз-контроль для бездоріжжя, асистент маневрування Trail Turn Assist і низка інших.
На ринку США Ford F-150 Raptor R з’явиться до кінця 2023 року. Цінник “гарячого” пікапа стартує від 109 145 доларів.