Батарейні та водневі електромобілі мають попит у комунальних господарств
Найбільша міжнародна виставка комунальної техніки IFAT 2022, що нещодавно відбулася в Мюнхені, зібрала понад 3000 експонентів із 155 країн. За чотири дні захід відвідало понад 120 тис.осіб. Цього разу намітилася важлива тенденція – підвищений попит на електричний транспорт, як батарейний (BEV), так і на водневих паливних елементах (FCEV).
Наочним прикладом є німецька компанія Quantron AG, що займається виготовленням екологічно чистих автомобілів. Під час виставки вона отримала чимало замовлень на свою продукцію, представлену на стенді. Передусім це новітній середньотоннажник – Qargo 4EV, випуск якого стартував тільки наприкінці квітня цього року. Така модель прекрасно підходить для доставки різних вантажів по місту, зокрема на “останній милі”.
Також в експозиції демонструвалася і електрична вантажівка важкого класу — сміттєвоз QHB 27-280. В його основі лежить комунальна модель із низькопідлоговою кабіною Mercedes-Benz Econic (6х2). Машина укомплектована 280-кіловатними батареями, які повністю заряджаються протягом ночі.
Показали на IFAT 2022 і малотоннажну модель на водні – QLI FCEV, розроблену в партнерстві з компанією AE Driven Solutions на шасі IVECO Daily. Крім того, Quantron AG спільно з Ballard Power Systems вже готують водневу вантажівку важкого класу – машину обіцяють презентувати на виставці IAA Transportation 2022, яка пройде у вересні в Ганновері.