Без постійного повного приводу, але в семи модифікаціях: представлено новий Land Rover Range Rover Sport
Концерн Jaguar Land Rover представив Range Rover Sport третього покоління. Зміна генерації принесла кросоверу нову модульну платформу MLA-Flex і цілу низку технічних змін. При цьому зовні Range Rover Sport практично не змінився, якщо не брати до уваги “потаємні” дверні ручки, вузьку світлодіодну оптику і виставлені на показ патрубки вихлопної системи.
У салоні — триспицеве кермове колесо, 13,7-дюймова цифрова приладова панель і інформаційно-розважальна система Pivi Pro з тачскріном діагоналлю 13,1 дюйма, функцією голосового управління і підтримкою оновлень “через повітря”.
За рахунок збільшеної відстані між осями (+54 мм) у задніх пасажирів з’явилося більше місця для ніг. У топових модифікаціях в задньому ряду встановлено мультиконтурні крісла з 22-діапазонною електрорегулюванням і масажем. У більш дешевих доводиться задовольнятися тримісним диваном. Також найрозкішнішим версіям Range Rover Sport дісталися 430-ватна аудіосистема Meridian з 29 динаміками і системи активного шумозаглушення і очищення повітря.
У моторній лінійці 3,0-літрові V6 Ingenium з турбонаддувом і помірно-гібридним “довіском”. Також є гібридні версії з батареєю ємністю 31,8 кВт•год і запасом ходу на електротязі до 77 км. Топова версія кросовера укомплектована 4,4-літровим V8 від BMW. Найшвидший Range Rover Sport прискорюється від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди.
У новому поколінні Range Rover Sport перейшов на систему повного приводу з муфтою підключення передньої осі. Шасі уніфіковано з Range Rover п’ятого покоління: спереду підвіска на подвійних поперечних важелях, ззаду — “п’ятиважіль”. Адаптивна пневмопідвіска входить до стандартного оснащення, задня вісь може повертатися на 7,3 градуса. Кут в’їзду досягає 33 градусів, кут з’їзду — 30 градусів, кут рампи — 26,9 градуса. Максимальна глибина броду — 900 мм, на 50 мм більше, ніж у попередньому поколінні. Нова система позашляхового круїз-контролю вибирає швидкість, враховуючи рельєф місцевості, кути поздовжніх і поперечних нахилів автомобіля.
Дата старту продажів нового Range Rover Sport поки що не озвучена. Першою на ринок вийде версія First Edition з мотором V8, активним заднім диференціалом і повнокерованим шасі. Відомо, що в США кросовер третього покоління коштуватиме від 83 до 122 тисяч доларів. Американцям запропонують бензинові помірні гібриди P360 (360 к.с., 500 Нм) і P400 (400 к.с., 550 Нм), заряджається гібрид P440e (440 сил, 620 Нм) і флагманську версію P530 (530 к.с., 750 Нм).
У Європі будуть доступні дизельні помірні гібриди D300 (300 к.с., 650 Нм) і D350 (350 к.с., 700 Нм), а також заряджається гібрид P510e (510 к.с., 700 Нм). У Великій Британії кросовер оцінили в 97,5 тисяч доларів.