Volkswagen показав, як створював і випробовував ID. Buzz (відео)
Після нещодавнього світового дебюту підготовлених до серійного виробництва розвізних моделей ID. Buzz і ID. Buzz Сагдо — перших розроблених з нуля комерційних електромобілів Volkswagen, був знятий документальний фільм про народження нової легенди.
ID. Buzz перейняв багато рис найпершого Bulli — впізнаваний дизайн, компактність і універсальність. Тепер до цього ще й додалася екологічність, адже новинка побудована на модульній електричній платформі MEB. Весь процес створення і підготовки до виробництва зайняв майже сім років.
Особливо копіткими стали численні випробування в екстремальних умовах на реальних дорогах — від півдня Іспанії до півночі Скандинавії, зокрема перевірка на герметичність від пилу і опадів. ID. Buzz і ID. Buzz Cargo, оснащені задньою багатоважільною підвіскою, показали прекрасну керованість на засніжених і зледенілих дорогах. А в морозильній камері при -20С зовнішні дзеркала відтавали всього за 3 хвилини.
ID. Buzz отримав найнижчий серед всіх Transporter коефіцієнт аеродинамічного опору Сd, порівнянний з легковими авто – всього 0,285 (для Сагдо – 0,29). Машина довжиною 4712 мм має велику колісну базу – 2988 мм, що забезпечує підвищену місткість.
Так, мінівен вміщує п’ять осіб і 1121 л багажу (при складених задніх сидіннях – 2205 л), а фургон Cargo має вантажний відсік на 3,9 м куб, де поміщаються дві європалети. Ширина автомобіля — 1985 мм, а габаритна висота – 1937 мм. Радіус розвороту становить всього 11,1 м.
ID. Buzz оснащується підпільними літій-іонними батареями на 77 кВт.год (повна ємність — 82 кВт.год), які живлять 150-кіловатний електромотор, що приводить задні колеса. Акумулятори можна зарядити від станції змінного струму в 11 кВт або постійного, через ССS, потужністю до 170 кВт. В останньому випадку для “наповнення” батарей з 5 до 80% знадобиться всього 30 хвилин. У перспективі буде доступна функція двосторонньої зарядки Plug & Charge, що дає змогу віддавати надлишок електроенергії назад в мережу.
Обидві моделі оснащені передовими системами допомоги водієві. Так, всі машини укомплектовані системою екстреного гальмування — Front Assist, а мінівени — ще й системою утримання на заданій смузі Lane Assist. Також стане доступна система часткового автопілота Travel Assist, що допомагає змінити рядність на трасі.
На європейський ринок ID. Buzz і ID. Buzz Cargo вийдуть нинішньої осені, а старт замовлень у деяких країнах почнеться вже в травні.