Volkswagen розкрив основні характеристики передсерійного ID. Buzz
Напередодні світового дебюту електричної розвізної моделі ID. Buzz, запланованого на 9 березня, Volkswagen Commercial Vehicle розкрив основні технічні характеристики автомобіля. Як ми вже писали раніше, сьогодні передсерійні варіанти машини випробовуються по європейських дорогах, зокрема в Барселоні, Парижі, Лондоні, Амстердамі, Копенгагені, Гамбурзі та Ганновері.
Незважаючи на те, що зовнішність ID. Buzz прихована під камуфляжем, основні риси екстер’єру вже можна розглянути. Це мінімальні звиси кузова, максимальний внутрішній простір, візуальне поділ дизайну на верхню і нижню половини, а також характерна V-подібна передня частина.
Як і перший Bulli, електричний спадкоємець буде задньоприводним. Машина побудована на новій модульній платформі MEB. Машина отримає літій-іонні батареї ємністю 82 кВт.год, які зможуть живити електромотор потужністю 150 кВт (310 Нм). Запас ходу поки що не розголошується. А ось максимальна швидкість відома — її обмежать 145 км/год.
ID. Buzz запропонують у двох кузовних варіантах: 5-місний мікроавтобус і вантажний фургон. У 2023 році очікується появи довгобазної версії. Що стосується стандартної бази – 2988 мм, то вона всього на 2 мм відрізняється від T1, при тому, що загальна габаритна довжина ID. Buzz – 4712 мм, а у T6.1 – 4904 мм. Новинка також ширше – 1985 мм (+81 мм) і трохи нижче – 1937 мм (- 33 мм). Будуть доступні 18-21 – дюймові колеса з шинами діаметром 750 мм. Мікроавтобус порадує ємним багажником на 1121 л (при п’яти встановлених сидіннях), а фургон – вантажним відсіком об’ємом 3,9 м куб. (версія з перегородкою).
З цікавих особливостей відзначимо нову функцію двосторонньої зарядки. Вона дасть змогу зберігати в машині надлишок електроенергії, видобутої від стаціонарних сонячних панелей, а в кінці поїздки – віддавати її назад в будинок, для безперебійного живлення різних джерел у вечірній час або в похмуру погоду.
ID. Buzz також отримає дистанційне оновлення ПЗ: для інформаційно-розважальної системи, функцій зарядки, а також систем допомоги водієві. З останніх варто відзначити Trained Parking – систему автоматичного паркування, Саг2Х – оповіщення про небезпеку навколо машини, а також Travel Assist — часткового автоматизованого управління, заснованого на краудсорсингових даних.
Виробництво ID. Buzz і ID. Buzz Cargo почнеться в першому півріччі, а ось на європейський ринок модель вийде трохи пізніше – у вересні. Також планується налагодити продаж і в США. До речі, це вже не перший Bulli на електротязі. Так, 50 років тому на торговому ярмарку в Ганновері виробник презентував повністю електричний фургон T2. Однак через скромний запас ходу в 85 км ця машина так і не отримала путівку в життя. Тепер із виходом ID. Buzz, хочеться вірити, що справа піде.