МАЗ презентував другу електричну вантажівку
До Дня білоруської науки Мінський автозавод виготовив другий прототип електричного середньотоннажної вантажівки — МАЗ-4381ЕЕ. На відміну від першої, МАЗ-4381ЕО зразка 2020 року, де широко використовувалися китайські деталі (силовий привод, тягові модулі), новинка локалізована на 100%. В її основі лежить серійна вантажівка МАЗ-4381 “Корнет”. Над видозміненою передньою маскою кабіни, так само як і над новою силовою лінією працювали фахівці Об’єднаного інституту машинобудування НАН.
Електровантажівка повною масою 11 990 кг має вантажопідйомність 3890 кг (торішній прототип міг перевозити 5700 кг). Шасі розраховане на встановлення кузовів корисним об’ємом до 39 м куб.
Автомобіль приводить в рух електромотор виробництва “Могилівліфтмаш” потужністю 130/170 кВт., який живлять батареї ємністю 195 кВт.год. Середня витрата становить 0,98 кВт.год. Таким чином запас ходу може досягати 200 км. На звичайну зарядку акумуляторів знадобиться 12 год, а на швидку (300А) – лише три години.
МАЗ-4381ЕЕ планується використовувати в різних сферах – на міських перевезеннях, а також у комунальному секторі. Машину очікують попередні заводські випробування, потім приймальні, сертифікація, а потім і експлуатаційна перевірка.