У Китаї показали магістральний автопоїзд з дизайном від Pininfarina
Китайська компанія Baidu DeepWay презентувала проєкт електричного магістрального автопоїзда Xingtu. Над дизайном тягача і напівпричепа попрацювали фахівці іменитого ательє Pininfarina. Машина отримала не тільки ефектну зовнішність, а й відмінну аеродинаміку завдяки обтічним формам і закритим колесам. – Сх дорівнює всього 0,35. І в цьому він перевершує електротягач Tesla Semi, у якого Сх “лише” 0,36.
Потужні тягові електромотори 49-тонного автопоїзда живлять батареї ємністю 450 кВт, що забезпечить йому запас ходу до 300 км. Зарядити останні можна за одну годину. Ба більше, передбачена можливість швидкої заміни акумуляторів, на що буде потрібно всього 6 хвилин.
Усередині кабіни все утикано сенсорними екранами. Найбільший із них проходить через всю передню панель, також дисплеї встановлено над лобовим склом і на передніх стійках – на останні передається зображення з камер, що замінюють зовнішні дзеркала. А всього на автопоїзді планується розмістити до 11 камер, один інфрачервоний детектор, а також лідар. Все це для роботи автопоїзда в безпілотному режимі третього рівня L3 (водій може відволіктися від керма на деякий час).
Поки що автопоїзд Xingtu з дизайном від Pininfarina – лише концепт, який може стати серійним вже в 2023 році. Фахівці Baidu DeepWay продовжать роботу над вантажівками з автономним керуванням, зокрема і наступного, 4-го рівня, щоб в кінцевому підсумку вивести їх на ринок в 2024-2026 рр.