Легендарний американський автовиробник розгубив майже половину своїх дилерів
Cadillac, як і інші марки у складі General Motors, оголосив про перехід на випуск електромобілів. Таке рішення спричинило, зокрема, реструктуризацію дилерської мережі. Це призвело до масштабної втрати партнерів, дилерів і автосалонів.
Уже було проведено переговори з усіма дилерами і підписано відповідні угоди. До кінця року в США залишиться близько 560 дилерських центрів Cadillac, що майже удвічі менше, ніж три роки тому. Тоді їх число досягало 920. Настільки різке скорочення мережі пов’язано з тим, що дилери Кадилак не готові вкладатися в електромобілі. Адже для того, щоб продавати і обслуговувати їх, автосалонам потрібно встановити зарядні станції і закупити додаткове обладнання, а також навчити персонал — все за свої гроші.
Переоснащення кожного шоу-руму обходиться приблизно в 200-500 тисяч доларів. Багато дилерів порахували такі інвестиції занадто великими і вирішили розірвати контракт з компанією. Однак Cadillac пішов на випередження і запропонував компенсацію в розмірі витрачених на переоснащення коштів. На цю статтю витрат виробник виділив 274 млн доларів.
Відзначимо, що першим електромобілем компанії Cadillac стане Lyriq. Він надійде у продаж наступного року. Кросовер запропонують із одним електромотором, встановленим на задній осі, потужність якого становить 345 к.с. Запас ходу досягає 500 км. Вартість новинки стартує від 60 000 доларів.