На Solutrans 2021 показали новітні автомобілі IVECO
На міжнародній виставці комерційного транспорту Solutrans 2021, що проходила в Ліоні з 16 до 20 листопада, компанія IVECO продемонструвала всі свої останні розробки.
На стенді можна було побачити новітні моделі для міських і магістральних перевезень, а також для роботи поза дорогами з твердим покриттям. Фокус було зроблено на машини з двигунами, що споживають біодизель і природного газ.
Почнемо з легкої розвізної моделі IVECO Daily 35S14NA8 у вигляді 12-кубового фургона. Машину представили із новими сидіннями і головне — інноваційною пневмопідвіскою Air-Pro, адаптованою під ступінь завантаження і дорожнє покриття.
Поруч стояв середньотоннажник Eurocargo NL120E21/P з кузовною надбудовою Labbe, особливістю якого став двигун на “блакитному паливі”. Відзначимо, що сьогодні моделі Daily і Eurocargo пропонують із моторами, що працюють не тільки на дизелі, а й на біодизелі (XTL і HVO), а також на стислому природному газі (CNG і Bio-CNG).
Магістральні тягачі IVECO S-Way тепер вийшли на новий рівень економічності і продуктивності, що оптимізує сукупну вартість володіння (ТСО). Чимала заслуга в цьому нової лінійки моторів, зокрема 13-літрового потужністю в 490 к.с., показаного на виставці на моделі S-Way AS440S49T/FP.
Тут також можна було побачити і сідельний тягач в ексклюзивному виконанні S-Way TurboStar Special Edition, що віддає данину легендарному попереднику 80-х рр.
На вулиці було відведено спеціальний майданчик для показу машин у русі. Тут відвідувачі змогли ознайомитися з сідельним тягачем S-Way із 460-сильним двигуном на скрапленому газі (LNG), зістикованим з рефрижераторним напівпричепом. А також двома машинами S-Way з 400 – сильним мотором на стислому газі — міксером 8х2 і фургоном-рефрижератором 6х2.
На виставці показали і тягач сімейства X-Way — модель AS440X46T/P для роботи на розбитих дорогах, у версії із двигуном на стислому газі. І, звичайно ж, не обійшлося без прем’єри року, що минає – серії T-Way, призначеної для надважких умов, зокрема для будівельного сегмента. На стенді експонувалася модель AD410T45.
Відзначимо, що машини T-Way відрізняються надміцною конструкцією. Вони отримали раму завтовшки 10 мм, з жорсткістю на кручення 177 кНм, вдосконалену коробку передач Hi-Tronic, задній тандемний міст, полегшений на 325 кг, а також нові дискові гальма ззаду. Машина доступна з системою гідростатичного переднього приводу Hi-Traction. Крім цього, на T-Way доступні новітні цифрові сервіси. На моделі встановлюються передові двигуни, здатні працювати і на біодизелі (XTL і HVO).
На виставці Solutrans можна було ознайомитися і з технологією IVECO Driver Pal — новаторським помічником, який дає змогу водієві взаємодіяти з транспортним засобом та іншими водіями, використовуючи голосові команди Amazon Alexa.