BMW вирішила поступитися конкурентам у перегонах щодо запасу ходу
Тоді як багато виробників електромобілів намагаються запропонувати найкращі характеристики, BMW, навпаки, нікуди не поспішає. Ба більше, керівник проекту BMW i4 Девід Ферруфіно сказав, що вони не планують пропонувати запас ходу понад 600 км, оскільки “це безглуздо”.
Таке рішення Ферруфіно пояснив досить банально — швидким розвитком зарядної інфраструктури по всьому світу, завдяки якій маленький запас ходу вже не є проблемою. У BMW поставили перед собою мету — 600 км пробігу для електромобілів і 100 електричних кілометрів шляху для плагін-гібридів. Менеджер також додав, що далекобійність автомобіля залежить від сегмента, в якому він пропонується.
Він зазначив, що міському електромобілю на кшталт BMW i3 запас ходу в 600 км просто ні до чого. Якщо йдеться про BMW iX або i4, то така цифра цілком обґрунтована. BMW i4 2022 року може проїхати на одному заряді акумулятора близько 590 км. Для заряджання автомобіля від станції потужністю 200 кВт знадобиться 31 хвилина (з 10 до 80%).
У компанії зауважили, що зараз завдяки швидкому розвитку зарядної інфраструктури подорожувати Європою, наприклад від Норвегії до Італії – справжнє задоволення. Але, найімовірніше, запасу ходу на рівні 1000 км, який є орієнтиром для багатьох автовиробників, від БМВ чекати не доведеться.