Новий кросовер Mazda CX-5: інша платформа, інший мотор і дещо ще
Японська марка готує нове, третє за рахунком покоління кросовера Mazda CX-5. В основі новинки лежатиме нова задньопривідна платформа Large Architecture з поздовжнім розташуванням двигуна. Ще одне нововведення — мотори. Разом з Mazda CX-5 повернеться рядний шестициліндровий агрегат і з’явиться новий 4-циліндровий блок. Їхні прототипи виробник показав у листопаді 2020 року.
Мазда давно не встановлювала на свої автомобілі “шістки”. Останнім був седан Mazda 6 другого покоління для американського ринку, але він використовував двигун Ford Duratec V6. Відомо, що крім CX-5 фірмовий шестициліндровий агрегат отримає Mazda 6 наступного покоління, теж побудована на задньопривідній платформі.
Ще однією знаковою новиною від виробника стало перенесення повернення роторних двигунів. Нагадаємо, що ротори планували використовувати в силовій установці нової модифікації компактного електричного кросовера Mazda MX-30. ДВЗ мав виконувати функцію так званого “збільшувача запасу ходу”, тобто генератора для підзарядки тягової батареї.
За попередньою інформацією, гібриди з роторно-поршневими моторами з’являться в лінійці виробника з 2022 по 2025 рік. У самій же компанії терміни їх впровадження ще обговорюються.
Встановлювати РПД на свої автомобілі Мазда почала понад 50 років тому, в 1967 році. Першим автомобілем з таким двигуном стало купе Cosmo, а останнім був спорткар RX-8, випущений в 2012 році.