Як на українських дорогах працюють вантажівки з системою Мультиліфт (відео)
Вантажівки з системою швидкого навантаження-вивантаження типу Мультиліфт оптимально підходять для роботи зі змінними кузовами — і їхніми перевагами сьогодні дедалі активніше користуються в Україні.
За допомогою гідравлічного крюкового захоплення на рамі машина лише за одну хвилину може затягнути собі на “спину” багатотонний той чи інший кузов. Працює це так. Порожній кузов привозиться на об’єкт і там залишається для завантаження, а вантажівка тим часом не простоює, а їде на інший об’єкт за вже заповненим кузовом.
У цьому випадку на одній з київських вулиць ми бачимо вантажівку MAN TGA 26.410 колісної формули 6х4, яка працює зі змінним кузовом, вивозячи будівельне сміття. Ця машина з крюковим захопленням фірми Stummer спритно піднімає кузов. Останній має металеві ролики на кормі, які і забезпечують йому вільне пересування асфальтом.
У процесі навантаження вантажівка трохи зміщується назад — на відео чітко видно, як водій коригує її траєкторію кермом. Вантаж у кузові фіксується міцною сіткою, щоб не розсипався на підйомі, а також під час руху.