На автобусах GILLIG з'явиться система гібридного приводу Allison
Компанія Allison Transmission — провідний розробник і виробник систем приводу для вантажних і військових транспортних засобів, і компанія GILLIG — провідний американський виробник великих міських автобусів, оголосили про те, що починаючи з 2021 року моделі GILLIG будуть доступні з гібридним приводом eGen Flex™ від Allison Transmission.
Система Allison eGen Flex дає змогу знизити споживання палива на 25% порівняно з традиційними дизельними автобусами, а також забезпечує ефективну роботу допоміжного обладнання, такого як система кондиціонування і електричний обігрівач. Завдяки тому, що це обладнання тепер працює незалежно від двигуна внутрішнього згоряння, знижується навантаження на останній, скорочується витрата палива і витрати на технічне обслуговування протягом усього терміну експлуатації.
Під час роботи системи eGen Flex в повністю електричному режимі виключається шум і шкідливий вихлоп під час посадки і висадки пасажирів, а також під час руху в густонаселених районах або депо — такі зони можна задавати в навігаційній системі автобуса. Система eGen Flex здатна забезпечити запас ходу на електричній тязі до 16 км залежно від режиму руху і використання допоміжного обладнання.
Компанія GILLIG вже отримала перше замовлення на поставку гібридних автобусів з системою Allison eGen Flex від транспортної корпорації IndyGo з Індіанаполіса, США.
Компанія Allison з 2003 року поставила по всьому світу понад 9000 систем гібридного приводу. Сумарний пробіг транспортних засобів, оснащених цими системами, перевищив 4,1 млрд км, що дало змогу зберегти понад 1,1 млрд л палива і уникнути викиду в атмосферу 3 млн тонн діоксиду вуглецю.