Дилери знайшли цікавий спосіб захистити автомобілі від граду
Дизайнери компанії Schomp Automotive Group з Денвера (США) розробили сітчастий навіс, який дасть змогу дилерам економити на страховці автомобілів від граду. Система Hail No (“ні граду”) створена таким чином, щоб на автомобілях, що стоять на майданчику, не залишалося сітчастого малюнка і при цьому зберігалося природне освітлення.
Коштує така система недешево — від 1400 до 1750 доларів на автомобіль, але це дешевше, ніж оплачувати страховку. Як повідомили в Schomp Automotive Group виданню Automotive News, з 2015 до 2021 року страхові виплати зросли вп’ятеро, з 28 000 до 141 000 доларів на місяць.
Одна з причин збільшення виплат — зростання цін на ремонт автомобілів, в яких дедалі частіше використовуються більш легкі і високотехнологічні деталі. Крім того, через зміни клімату почастішали гради. Із 12 “найдорожчих” злив із градом в штаті Колорадо дев’ять сталися в період з 2008 року. За словами дилера, в 2018-му через пошкодження автомобілів компанія втратила близько 200 тисяч доларів. Ще однією проблемою стало те, що багато страхових компаній відмовляються страхувати дилерські центри від граду через його високу ймовірність.
За словами віце-президента з розвитку бізнесу Schomp Майкла Данлапа, завдяки Hail No страхові виплати скоротяться на 50%, тобто за кілька років система захисту повністю окупиться.
Подібну конструкцію під назвою Hail Canopy розробила канадська компанія WeatherSolve. Коштують системи компаній приблизно однаково.