Citroen показав ідеальний автомобіль для українських доріг
Бюджетний кросовер Citroen C3-XR з “позашляховим” обвісом представили 7 років тому. Модель стоїть на платформі PF1, на якій також побудовані Citroen C-Elysee і Peugeot 301 – дуже популярні в Україні доступні седани.
Кросовер мав непоганий попит у покупців. Найкращим роком для нього став 2016-й. Тоді виробнику вдалося реалізувати 73 461 екземпляр. Після цього продаж моделі почав падати. Citroen вирішив діяти рішуче і оновив C3-XR. Але тепер компанія підготувала ще одну модернізацію.
Новий Citroen C3-XR має агресивніший вигляд. Цього вдалося досягти завдяки збільшеній решітці радіатора. Передній бампер і зовсім замінили. Інакше оформлені й ходові вогні. Патрубки вихлопної системи тепер заховані.
Трохи змінилися і габарити кросовера. Він додав у довжину 6 мм (до 4288 мм). Ширина, висота і розмір колісної бази — 1748 мм — 1557 мм і 2655 мм відповідно.
Салон оновленого Citroen C3-XR став спокійнішим і стриманішим. Дизайнери змінили передню панель і центральний тунель. Автомобілю дістався новий селектор КПП. На цьому нововведення не закінчилися. Найвагоміше — цифрова панель приладів, “компанією” якій став колишній 9,0-дюймовий дисплей мультимедіа.
І якщо про екстер’єр і салон кросовера все відомо, то про мотори інформації немає. У документах сертифікаційного органу КНР значиться 1,2-літровий бензиновий двигун, що видає 116 к.с. Коробка передач шестиступенева роботизована і передній привід.
Старт продажу в Китаї — єдиному ринку для C3-XR — заплановано на липень цього року. Вартість кросовера стане відома пізніше. За дорестайлінгову модель просять від $17 000. Варто відзначити, що бюджетний кросовер Сітроен згодився б в Україні зі своїм кліренсом і жвавим дизайном. Прекрасний суперник для Renault Sandero Stepway.