Ford тестує систему інтелектуальних фар (відео)
Нічне водіння, особливо звивистими незнайомими дорогами, може викликати стрес, і багато хто воліє уникати сідати за кермо в темний час доби. Однак Ford шукає нові способи зробити керування автомобілем у темряві простішим і комфортнішим.
Компанія вперше використала дорожні знаки та розмітку як орієнтири для регулювання світла фар, щоб краще освітлювати дорогу, особливо на перехрестях.
Наразі інженери Ford Research і Advanced Engineering Europe тестують технологію, яка використовує дані про місцезнаходження в реальному часі. Система інтелектуальних фар направляє світловий потік у бік наближення повороту ще до того, як водії можуть його помітити.
Як це працює
У прототипі вдосконаленої системи освітлення використовуються дані про місцезнаходження GPS, передові технології і високоточна інформація про геометрію вулиць для точного визначення поворотів на дорозі.
Алгоритм розраховує траєкторію і швидкість транспортного засобу для попереджувального коригування напрямку його фар, забезпечуючи оптимальне освітлення поворотів, перехресть і навіть небезпек, що ховаються за рогом.
Якщо автомобіль зустрічає ділянку дороги, на якій дані про місцезнаходження недоступні, система працюватиме разом з технологіями динамічного повороту фар на основі камери і кермового управління, щоб продовжувати інтелектуальне освітлення дороги доти, доки дані про місцезнаходження не стануть доступні.
Конструктори широко використовували моделювання “цифрового двійника”, що відтворює фізичний світ у віртуальному середовищі. Симулятор точно розраховує, як світло падає і відбивається в реальному світі, що дає змогу під час розробки краще візуалізувати і оптимізувати технологію для водіїв.
Майкл Кохер, інженер Ford із європейських досліджень у сфері освітлення, сказав: “Технологія прогнозування освітлення, яку ми розробляємо зараз, означає, що колись водіння в темряві може стати таким самим простим, як просто стеження за фарами. Ця нова система на основі карти та місця розташування є наступним кроком у нашому прагненні зробити водіння вночі не важчим і не напруженішим, ніж вдень”.