Перший електромобіль Jeep і ще три позашляховики — круті новинки виробника
Американська компанія Jeep підготувала чотири неймовірні автомобілі для щорічного “Великоднього сафарі”, яке стартує в ці вихідні, а саме — 27 березня, в Мохаве (штат Юта, США). Усі новинки варті уваги. Однак зіркою заходу є електричний позашляховик Jeep Magneto, побудований на базі Wrangler Rubicon.
Машину оснастили електромотором із віддачею в 285 к.с. і 370 Нм крутильного моменту, який пов’язаний з 6-ступеневою механічною коробкою передач, що доволі незвично для електрокара. Розгін до “сотні” у Magneto займає 6,8 с. Запас ходу до 350 км забезпечує акумуляторна батарея ємністю 70 кВтг, яка складається з чотирьох блоків. Один із них розташовується над мотором, другий — в багажному відсіку, а третій і четвертий вбудовані в раму з обох сторін від коленвала.
Не забули і про зовнішні поліпшення. Електричний Джип отримав модернізовану оптику, посилені бампери, 17-дюймові колеса, взуті в 35-дюймові шини, лебідку, каркас безпеки і дводюймовий ліфт-комплект. Кузов пофарбований в білий колір з яскраво-синіми акцентами і наклейками Magneto на краях капота. Поки що це концепт, але прототип напевно натякає на перший серійний електромобіль Jeep.
Концепт Wrangler Orange Peelz отримав яскраве забарвлення і має доволі оригінальний вигляд. Його наділили завищеним дорожнім просвітом, 37-дюймовими шинами, лобовим склом Corning Gorilla Glass і лебідкою. При цьому авто залишилося без бічних і задніх вікон, знімного люка на даху, ексклюзивних значків і графіки. Під капотом новинки встановлено 3,6-літровий двигун Pentastar V6 потужністю 285 к.с. і 353 Нм, пов’язаний з восьмиступеневою автоматичною коробкою передач.
Натхненний класичним Jeepster 1968 року випуску, концептуальний рестомод Beach отримав квадратну решітку радіатора з вертикальними ламелями, круглі головні фари і стильний салон, оздоблений червоною шкірою. Такий яскравий відтінок чудово поєднується з глибоким бронзовим кольором кузова. У рух позашляховик приводить 2,0-літровий бензиновий турбодвигун на 240 к.с.
Четвертою новинкою став Red Bare, побудований на базі пікапа Jeep Gladiator Rubicon і підготовлений для суворого бездоріжжя. Він отримав посилену підвіску, нерозрізні мости Dana 44, сталеві бампери, 37-дюймові шини BFGoodrich, лебідку, знімний дах і затемнену решітку радіатора. Під капотом встановлено 3,0-літровий турбодизель V6 потужністю 260 к.с. і 599 Нм крутильного моменту, який пов’язаний з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач.