Дослідження: затримка відкликальних кампаній мінімізує негативну увагу до автовиробника
Жодному відомому автовиробнику не вдалося уникнути відкликання своїх автомобілів із причин технічних недоробок. Для одних відкликана кампанія проходить голосно, для інших – практично безшумно, і про неї часто знають тільки власники. Іншими словами, що менший розголос, то краща репутація виробника і довіра до його транспортних засобів.
Останнім часом автовиробники приділяють чимало часу і коштів випробуванням в різних умовах. Такі маніпуляції мають допомогти уникнути тих самих відгуків. Але, як засвідчує практика – це не завжди ефективно.
Школа бізнесу Келлі Університету Індіани (США) провела цікаве дослідження, яке свідчить про те, що 73% відгуків оголошуються кластерами (групою взаємопов’язаних організацій). Для таких виробників найбільшою рушійною силою є Фондовий ринок. Так, у дослідженні розглядали шістку виробників, які продають свої акції на американській біржі. Це Chrysler, Ford, General Motors, Honda, Nissan і Toyota.
Варто зауважити, що найбільше від відкликання страждає той автовиробник, який його оголосив. “Мається на увазі, що автомобільні компанії свідомо чи несвідомо відкладають відкликання доти, доки можуть залишатися в тіні”, – сказав Джордж Болл, науковий співробітник факультету Веймера в Університеті Індіани. Отже, автовиробники бачать сенс для збереження репутації в тому, щоб відстрочити відкликану кампанію, якщо вона все ж неминуча.