Новий кросовер Ford перевершив очікування, а всі моделі Tesla розчарували запасом ходу
Під час вибору електромобіля, кожен майбутній власник цього виду транспорту звертає увагу на запас ходу. Адже саме від цього показника залежить, наскільки ви будете прив’язані до розетки. Після виходу на ринок модель обов’язково проходить сертифікацію в профільних організаціях, які і перевіряють її відповідність реальному показнику.
Однак бувають ситуації, коли реальний запас ходу у нових електромобілів виявляється вищим за заявлений виробником і затверджений органом. Саме так і сталося з кросовером Ford Mustang Mach-E. Напередодні виходу моделі на ринок фахівці Агентства з охоророни навколишнього середовища ЕРА перевірили запас ходу, заявлений виробником (від 340 до 483 км залежно від батареї). Експерти заявили, що реальні цифри трохи перевершують ті, що зазначені в специфікаціях.
Інсайдери вирішили не залишатися осторонь і перевірити в реальних умовах, на що здатний Mustang Mach-E. Фахівці видання Edmunds протестували кілька версій авто і порівняли показники з даними EPA. Так, для повнопривідної модифікації AWD виробник зазначив показник в 483 км, а на тестах електрокар зміг подолати на одному заряді 490 км. При цьому профільна організація оцінила дальність дії в 435 км. До речі погодні умови були обрані ідентичні.
Тобто реальний діапазон виявився на 12,6% вище заявленого, а споживання енергії, навпаки, на 10,5% нижчим. Новий електрокросовер Форд у версії Extended Range AWD фактично працює краще, ніж його оцінили в EPA і в компанії. При цьому всі моделі Tesla, які також Edmunds перевірив у “природному середовищі”, розчарували зворотними результатами. Так, Model S Performance подолала на тестах близько 512 км (проти 525 км від EPA), стандартна Model 3 – 373 км (замість 402 км), Model 3 Performance – 412 км (замість 500 км), Model Y – 423 км (замість 468 км), а кросовер Model X – 473 км (замість 528 км).