Як син теслі став відомим автомобільним конструктором
Німецький конструктор та підприємець Вільгельм Майбах народився 09 лютого 1846 року у місті Хайльбронн, у родині тесляра. У дитинстві він втратив батьків та виховувався у сирітському притулку. У 19 років закінчив технічну школу і почав працювати креслярем. У цей час доля звела його з молодим фахівцем Готлібом Даймлером. Той оцінив ¦талановитого юнака та залучив його до співпраці.
На початку 80-х років XIX століття Майбах спільно з Даймлер створюють перші зразки швидкохідних бензинових двигунів. У 1885 році вони виготовили перший у світі мотоцикл, а через рік – перший чотириколісний автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння.
Надалі Майбах розробив 4-ступеневу трансмісію та карбюратор із розподільчими форсунками. Він також створив V-подібний 2-циліндровий мотор, який з 1890 року почала випускати за ліцензією фірма Peugeot. Великий успіх приніс рядний двоциліндровий двигун Phoenix. І це дозволило утворити в 1895 році компанію Daimler Motoren Geselschaft (DMG).
22 листопада 1900 року було закінчено роботу над автомобілем фірми Daimler, який вперше отримав назву Mercedes. На відміну від багатьох інших моделей того часу, двигун тут розташовувався вже спереду – і його створив ніхто інший як Майбах.
Чотирициліндровий агрегат робочим об’ємом 5,9 л розвивав 35 к. с. Перший зразок машини являв собою двомісний гоночний автомобіль і успішно виступав на змаганнях. Але незабаром з’явилися звичайні дорожні версії, які припали до душі публіці.
У 1906 році Вільгельм Майбах створює для гоночної машини новаторський 6-циліндровий двигун з верхнім розподільним валом. Проте акціонери фірми не оцінили цю новинку і наступного року Майбах разом із її засновником – Даймлером покинув компанію.
1909-го Майбах прийняв пропозиції графа Фердинанда фон Цеппеліна і заснував компанію з виробництва двигунів для його дирижаблів. А 1912 року після реорганізації компанія взялася і за мотори для літаків.
Після закінчення Першої світової війни в Німеччині як країні, яка зазнала поразки, було заборонено виробляти авіатехніку. І Майбах знову повернувся до автомобілебудування. 1921 року з’явилася нова фірма Maybach-Motorenbau. І цього ж року було випущено перший серійний автомобіль цієї компанії – Maybach 22/70 HP (W3). Він перебував на виробництві до 1928 року.
Ще 1916 року Штутгартський технологічний інститут присвоїв Вільгельму Майбаху почесний докторський ступінь. А в 1922 році Асоціація німецьких інженерів (VDA) удостоїла його найвищої нагороди – Золотої медалі Grashof.
Вільгельм Майбах помер 29 грудня 1929 року. 1996 року його ім’я було увічнено в «Автомобільному Залі слави» (США), а 2004-го – у Європейському Автомобільному Залі слави.