Два мотори і запас ходу 700 км — новий конкурент Tesla з Китаю здивував здібностями
Раніше до автомобілів з Піднебесної ставилися до певним скептицизмом, вважаючи їх нетехнологічними. Крім того, були претензії і до якості моделей, що випускаються. Тепер же китайський автопром зробив величезний крок вперед, а продукція може скласти конкуренцію навіть таким виробникам, як американська компанія Tesla.
Чергового суперника електрокарам Тесла підготувала компанія Arcfox, яка входить до складу Концерну BAIC. Йдеться про флагманський седан αS. Новинка отримала динамічний кузов з чіткими лініями, закриту трапецієподібну фальшрешітку, тонкі фари, задні ліхтарі, об’єднані тонкою світлодіодною смугою, приховані дверні ручки, спойлер на кришці багажника і стильні колісні диски. У довжину модель досягає 4930 мм, в ширину — 1940 мм, висота дорівнює 1599 мм, а колісна база становить 2915 мм.
Інтер’єр китайського електромобіля BAIC не менш стильний, ніж його екстер’єр. Він виконаний у темно-сірих відтінках, які ідеально поєднуються з бежевими вставками. В оббивці використана як штучна шкіра, так і текстиль. Відмітною рисою є розташування шайби перемикання передач. Вона встановлена не на центральному тунелі, а на підвісному підлокітнику, що доволі незвично. Крім того, в оснащення увійде бортова інтелектуальна система α-OS, яка вміє розпізнавати обличчя і підтримує підключення до трьох екранів, зокрема проекційних.
Електромобіль поставлятиметься в кількох модифікаціях. Базовий варіант запропонують з одномоторною силовою установкою потужністю 218 к.с. і 360 Нм крутильного моменту. Потужніша версія комплектуватиметься двома електромоторами (по одному на кожній осі), сумарна віддача яких становить 435 к.с. і 720 Нм крутильного моменту. Запас ходу також варіюватиметься — від 525 до 708 км залежно від акумуляторної батареї. Ціни з’являться пізніше.