Старт виробництва до кінця 2020-го: що ще відомо про електроседан Audi e-tron GT
Audi оголосила, що серійне виробництво електроседана e-tron GT розпочнеться до кінця цього року. Складання моделі налагодять на заводі Böllinger Höfe в німецькому Неккарзульмі, на одній лінії з суперкаром R8.
Від представленого в 2018 році прототипу серійна версія Audi e-tron GT відрізняється заниженим дорожнім просвітом. У седана велика радіаторна решітка, тонкі фари з боків і масивні повітрозабірники з трьома горизонтальними планками. Агресивні лінії на капоті і з боків надають автомобілю яскравіший вигляд, а похила лінія даху увиразнює його спортивний характер. На кормі — трохи відмітні від концепту задня світлодіодна смуга, бампер і дифузор.
Інформацію про двигуни в Audi воліють тримати у таємниці. Очікується, що на початкових етапах седан укомплектують двома електромоторами і батареєю на 96 кВтг. Імовірно, Audi e-tron GT підтримуватиме швидку зарядку. Запас ходу електроседана становитиме 400 км за циклом WLTP.
Генеральний директор Audi Маркус Дюсманн сказав, що крім звичайної версії у седана буде ще й RS-варіант. Обидва автомобілі надійдуть у продаж одночасно.