Понад 1000 к.с. і 830 км на одному заряді: дебютував розкішний Lucid Air
Майже через чотири роки після демонстрації прототипу Lucid Air американський стартап представив серійну версію розкішного електричного седана. Новинку, що має привабливий дизайн і передові технології, позиціонують як прямого конкурента Tesla Model S. Однак назвати Air точною копією електроседана не можна, адже він отримав власний стиль, а за технічними характеристиками і зовсім перевершує Тесла.
Новинка дебютувала одразу в чотирьох модифікаціях: Air, Air Touring, Air Grand Touring і Air Dream Edition. Вони відрізняються характеристиками і цінником. Якщо за базовий Air доведеться викласти 80 000 доларів, то топовий Air Dream Edition обійдеться в колосальні 169 000 доларів. Усі версії нового електромобіля комплектуються двома моторами і 113-кіловатною батареєю, але потужність і запас ходу у кожної модифікації свої.
Так, флагман Lucid Air Dream Edition, завдяки віддачі моторів в 1080 к.с., може розігнатися до 100 км/год лише за 2,5 с, а набрати чверть милі — за 9,9 с. Максимальна швидкість у такій версії — 270 км/год, а запас ходу становить 748 км. У модифікації Air Grand Touring загальна потужність агрегатів становить 800 к.с., що дає змогу розганятися до 100 км/год за 3 с. При цьому на одному заряді ця версія може проїхати до 832 км.
На щабель нижче стоють Air Touring. Цей варіант потужністю 620 к. с. може розігнатися до сотні за 3,2 с,а дальність пробігу становить 653 км. Стосовно базової комплектації, то виробник поки що її характеристики не розкрив.
Просторий салон Air має футуристичний вигляд із повністю скляним дахом і буквально напханий різними системами. До його оснащення увійшла мультимедіа з величезним 34-дюймовим вигнутим дисплеєм і цифрова приладова панель. Керування ключовими функціями здійснюється за допомогою спеціального екрану, який Lucid називає “панеллю пілота”. Цей дисплей встановлюється на передній панелі, а якщо в ньому немає потреби, його можна прибрати в спеціальний відсік для зберігання. Функціонал Air підтримує оновлення повітрям і отримав пакет систем допомоги водієві Lucid Dream Drive, який забезпечує роботу автопілота 3-го рівня.
Спершу конфігурація салону Air передбачатиме три сидіння для пасажирів ззаду, а надалі клієнти зможуть обрати і варіант із двома задніми кріслами, які можуть нахилятися до 55 градусів.