Системи допомоги водієві назвали небезпечною причиною ДТП
Дослідники ААА (американська автомобільна асоціація) порахували кількість збоїв у роботі активних систем допомоги водієві після пробігу близько 6,5 тис км. Результати виявилися невтішними. Збої в роботі асистентів, що забезпечують напівавтономне водіння, фіксувалися в середньому кожні 13 км. У більшості випадків водієві доводилося брати на себе керування без попередження з боку системи, реагуючи на ситуацію миттєво. Також відзначена нестабільна робота інших водійських асистентів.
Найбільшу кількість нарікань викликала система утримання в смузі руху. На неї припали три з чотирьох зафіксованих збоїв. Під час випробувань, що проходили як на полігонах, так і на автодорогах, транспортні засоби поводилися дивно. Вони періодично близько наближалися один до одного і до решти об’єктів, наприклад загороджень.
Як відзначили в ААА, під час моделювання дорожніх ситуацій з використанням водійських асистентів ймовірність зіткнення на середній швидкості 40 км/год зростала до 66%.
Подібними тестами American Automobile Association закликає виробників ТЗ підвищувати надійність роботи водійських асистентів. Також дослідники відзначили, що саме нинішні технології лежать в основі розробки безпілотного транспорту, який скоро вийде на дороги загального користування. Виробникам слід робити рішучі кроки для поліпшення своїх розробок. Це дасть змогу підвищити довіру рядових користувачів до них. Наразі тільки один із десяти водіїв довірив би керування автомобілем електроніці.