Електричний фургон із лондонського кеба: повні характеристики і ціни
Компанія LEVC (London Electric Vehicle Company) із запуском електричного фургона VN5 має намір зробити революцію в сегменті легких розвізних автомобілів. Днями з’явилися повні технічні характеристики нової моделі. Нагадаємо, що фургон VN5 побудовано на базі пасажирського електричного Кеба TX.
В основі машини лежить алюмінієвий просторовий каркас, обшитий панелями з композитного матеріалу SMC. Така конструкція не тільки полегшує автомобіль і захищає його від корозії, але при цьому ще й безпечніша, оскільки поглинає енергію удару в разі зіткнення вдвічі ефективніше, ніж сталевий кузов.
Фургон має вантажопідйомність 830 кг. Корисний об’єм вантажного відсіку становить 5,5 кубометра — сюди вільно входять два європіддони. Важливо, що у машини найменший діаметр розвороту в класі — 10,1 м.
На машині застосована інноваційна електрична силова установка eCity, яка забезпечує запас ходу до 300 миль (484 км). У суто електричному режимі пробіг без підзарядки знижується до 58 миль (93 км), що цілком достатньо для їзди містом. Зазначимо, що фургон VN5 крім електромотора на 120 кВт також оснащений 1,5-літровим трициліндровим бензиновим двигуном Volvo потужністю 81 к.с., який відіграє роль генератора для підзарядки батарей ємністю 32 кВт.год.
На вибір будуть запропоновані три комплектації — Business, City і Ultima. До стандартного оснащення входять світлодіодні фари головного світла, автоматична система екстреного гальмування (AEB), передні й бічні подушки безпеки для водія і пасажира. Усі машини також комплектуються 9-дюймовим сенсорним екраном, двозонним клімат-контролем, а також швидкою зарядкою на 50 кВт постійного струму (заряджає від 0 до 100% ємності за 30 хвилин) і 11 кВт змінного (повна зарядка за 2 години 20 хвилин).
Версія Сity має також вітрове скло з обігрівом, передній і задній парктроніки, шторні подушки безпеки і систему попередження про виїзд за межі смуги руху. А от топове виконання Ultima оснащене камерою заднього виду, розкішними сидіннями, має забарвлення “металік” і зарядку змінного струму потужністю 22 кВт (повна зарядка за 1 годину 15 хвилин).
Доступні також шість опціональних пакетів. Пакет Comfort охоплює більш комфортабельні сидіння для водія та пасажира, супутникову навігацію, речовий відсік під сидінням і вітрове скло з підігрівом. Пакет Safety передбачає систему інформації про дорожні знаки (RSI), інтелектуальну функцію обмеження швидкості (SLIF), попередження про вихід зі смуги руху (LDW) і шторні подушки безпеки.
На фургон VN5 надається гарантія на 5 років або 240 тис.км пробігу. До перших покупців машини з правим кермом вирушать уже в четвертому кварталі, а лівокермові автомобілі замовники зможуть отримати з березня 2021 року. А стосовно цін, то вони стартують від 46 500 фунтів-стерлінгів.