Ford створив автомобіль із витратою 4 л на 100 км
Минулого року компанія Ford анонсувала програму електрифікації, в рамках якої кросовери Kuga і Explorer стали повноцінними гібридами, а Fiesta і Puma зазнали «м’якої» електрифікації. Зараз же до останніх приєднався Focus. Новинка отримала не тільки бензоелектричну установку, а й низку інших нововведень.
Гібридний Ford Focus оснастили силовою установкою, що складається з 1.0-літрової 155-сильної турботрійки EcoBoost і 48-вольтового стартер-генератора, що допомагає ДВЗ в перші секунди під час розгону і працює в рамках системи Start/Stop. Застосування м’якої гібридної системи (mild-hybrid) дало змогу збільшити піковий крутильний момент на 20 Нм. При цьому на старті, коли ДВЗ працює на низьких оборотах, тяга може збільшуватися удвічі.
Такий мотор виробник пропонує в парі з “механікою”. У Ford запевняють, що подібний силовий агрегат майже на 20% економічніший за попередній 1.5-літровий EcoBoost. Якщо порівнювати його з 2.0-літровим 145-сильним “атмосферником”, який використовували 10 років тому, то паспортна витрата зменшилася на 45% і становить 4,1 л/100 км.
48-вольтовий стартер-генератор дістався і 125-сильній “турботрійці”, тоді як молодша 100-сильна модифікація залишилася без електродів і тепер значиться базовою.
Щодо змін у салоні, то тепер Форд Фокус має віртуальну комбінацію приладів із 12.3-дюймовим дисплеєм. Останній дістався новинці від Форд Куга третього покоління, який дебютував рік тому. Серед нововведень є функція попередження про небезпеку на дорозі. Це система повідомлення, яка за допомогою FordPass Connect інформує водія про ремонтні роботи і всілякі «сюрпризи» на маршруті.
У Європі замовлення на гібридні Focus уже приймають. За базовий варіант із 125-сильним двигуном майбутньому власнику доведеться викласти трохи більше 24 тис. євро. Потужніший 155-сильний гібрид обійдеться в 28 250 євро.