VW задумався про продаж трьох бюджетних новинок із Китаю
Volkswagen Group вивчає можливість виходу бренду Jetta на найбільші автомобільні ринки. Через вісім місяців після заснування, молода марка встигла зайняти 1% китайського ринку.
Доступність дала їй змогу завоювати популярність серед молодих клієнтів, які не хочуть їздити на громадському транспорті, особливо після спалаху коронавірусу. Про це заявив президент бренду Гаральд Мюллер. “Успішний старт, звісно, також викликав інтерес проти інших світових ринків”, — сказав Мюллер.
Виробник роками боровся за розробку “скромних” автомобілів для ринків, що розвиваються. Але високі витрати на розробку заважали випуску конкурентоспроможних автомобілів у бюджетному сегменті. У підсумку концерн обрав трохи інший підхід. Volkswagen використовував седан Jetta, що дуже популярний в Європі та США, і заснував однойменний бренд. Спершу його створювали виключно для Китаю, тоді як Skoda зосередилася на індійському ринку.
У китайському початковому автомобільному сегменті покупці віддають перевагу вітчизняним виробникам, таким як Geely і Great Wall. На їхню частку припадає 30% ринку країни. За інформацією Volkswagen, їх автомобілям віддають перевагу 80% покупців, які купують свій перший автомобіль. Відзначимо, що зараз у модельній лінійці Jetta лише три автомобілі. Всі моделі складають на спільному підприємстві Volkswagen і FAW в Ченду.