АвтоРоку в Україні: огляд нової Toyota Venza
У модельній лінійці Toyota для українського ринку вже кілька років не пропонується модель Venza. Вона була синтезом мінівена і кросовера. Формат дуже практичний, але як виявилося не настільки затребуваний, як звичайні SUV.
Модель Venza зняли з виробництва в 2015 році і з тих пір їх не поставляють в Україну. Але зараз, після запуску у виробництво нового покоління ймовірно, що продажі відновляться і в Україні. При створенні нової Venza їй відвели місце в лінійці між RAV4 і Highlander. За своєю суттю Venza стала глобальною версією японської моделі Toyota Harrier, нове покоління якої дебютувало кілька місяців тому. Пропорції кузова Venza стали більш звичними для шанувальників SUV, з більш вираженим капотом і динамічним профілем.
Cалон
Інтер’єр моделі Venza став багатшим і навіть преміальним. Крім стилістики та оздоблювальних матеріалів це виражається в тому, що стало багато різних дисплеїв. Так на панелі приладів у базовій версії 4,2-дюймовий інфодісплей, а у топовій – 7-дюймовий. А на центральній консолі дисплеї відповідно 8 або 12,3-дюймові. Інфорозважальна система, як це зараз стало вже правилом хорошого тону, підтримує швидку інтеграцію з мобільними пристроями через Android Auto, Apple CarPlay і Amazon Alexa.
Незвичайною опцією став панорамний дах Star Gaze. За рахунок електрохроматичного покриття вона миттєво може міняти ступінь світлопроникності. Коли сонце припікає занадто сильно варто натиснути кнопку і після подачі на скляні панелі електроживлення дах тут же перетворюється в темний, як ніби затонований. Ну і природно його можна повністю закрити шторкою.
Мотор і КП
Для нового покоління Venza не пропонується вибору моторів, як це було у попередниці. Новинка пропонується тільки з 2,5-літровою бензо-електричною гібридною силовою установкою. Бензиновий мотор працює по циклу Аткінсона і видає відносно невисоку потужність і крутний момент, але зате він дуже економічний. Так витрата палива гібридної установки у SUV довжиною 4,74 метра лише 5,9 л / 100 км. Для моделі пропонується тільки автоматична КП (варіатор і планетарна передача).
Привід і підвіска
Машина побудована на платформі Toyota New Global Architecture TNGA (GA-K), на якій також створені моделі Camry, RAV4 і Highlander. Відповідно підвіски використані ті ж. На передніх колесах Макферсон, а на задніх – багатоважільна незалежна.
Привід у моделі Venza тільки повний, але теж незвичний. Основний привід – передній. На задню вісь крутний момент від бензинового мотора не передається. Задні колеса оснащуються парою електромоторів, які й приводять їх в дію. По суті, як і силова установка, привід той же, що і у нинішнього гібрида Toyota RAV4, який став «Кросовером/SUV 2020 в Україні».
Системи допомоги і безпеки
У список оснащення потрапили всі системи, вже знайомі по співплатформених моделях Toyota. Вже в списку стандартного оснащення система Toyota Safety Sense. Вона допомагає моніторити перешкоди перед автомобілем (велосипедистів, пішоходів) і запобігати зіткнення. Комплекс з системи активного круїз-контролю і системи утримання авто в смузі руху допомагає рухатися в напівавтономному режимі.
У продаж на американському ринку модель Venza з’явиться вже влітку. Терміни початку поставок в Європу і Україну поки не визначені.
Як ви вважаєте, які шанси в цієї новинки в АвтоРоку? Залишайте ваші коментарі на https://www.facebook.com/autoroku