Слідом за Skoda Octavia і Elantra: Hyundai готує крутий седан
Прем’єра оновленого Hyundai Lafesta очікується наприкінці 2020 або на початку 2021 року. Основним завданням посвіжілого купеподібного седана стане привернення уваги клієнтів, здебільшого молодих, на яких одразу і була орієнтована модель. Поборотися за клієнта йому доведеться з вельми популярним на місцевому ринку чеським ліфтбеком Skoda Octavia, який нещодавно змінив покоління.
У зв’язку з кризою і пандемією попит на Hyundai Lafesta стрімко падає. За останніми даними, в січні-березні цього року компанія змогла реалізувати лише 7000 седанів. Для порівняння, в 2019 році продаж Lafesta перевищив 99 тисяч одиниць. Більше було продано тільки Elantra і ix35, які посіли за підсумками року перше і друге місця відповідно.
Якою буде оновлена модель, поки що невідомо. Передбачається, що новинка відрізнятиметься від колишнього седана дизайном радіаторної решітки і бампером, модернізованою оптикою, розширеним списком доступного обладнання і новими оздоблювальними матеріалами в салоні. Дизайн може бути виконано у стилі нової Hyundai Elantra, яка готується до виходу на ринок.
Моторна лінійка залишиться колишньою: бензинові “турбочетвірки” 1.4 T-GDI (140 к.с., 242 Нм) і 1.6 T-GDI у двох варіантах форсування (190 к.с., 265 Нм або 204 к. с., 265 Нм). Коробка передач – 7-ступінчастий робот із двома зчепленнями. Привід передній. Також у актуальної моделі є повністю електрична версія з двигуном потужністю 184 к.с. і батареєю на 56.5 кВт*год. Запас ходу становить 490 км за застарілим циклом NEDC. На ринку “зелені” седани з’явилися тільки в березні цього року.
За інформацією китайського видання Cheshi, у оновленого седана буде версія N Line. Таким чином, Lafesta стане першою моделлю марки з таким обвісом у Китаї.
Виконання N Line є у хетча i10, сімейства i30 і кросовера Tucson, але ці моделі не представлені на місцевому ринку. Надалі “спортивна” версія з’явиться у нових Elantra і Sonata, про що вже було заявлено офіційно. Від базових моделей версії N Line відрізняються оригінальною радіаторною решіткою, агресивнішим обвісом і переналаштованою підвіскою.