Новий Golf GTI збереже старий двигун, але стане швидшим
Нове покоління Volkswagen Golf GTI збереже двигуни від попередньої версії, але при цьому стане швидшим. Про це стало відомо після того, як передсерійний прототип побував у руках журналістів. Вони ж повідомили і деякі подробиці про майбутню новинку.
Восьме покоління Golf GTI візьме від попереднього не тільки двигун, а й модульну платформу MQB. Щоправда, її трішки модернізували. Попереду замість сталевого підрамника встановили алюмінієвий. Він не тільки на три кілограми легший за звичайний, а й забезпечує жорсткішу основу для кріплення електромеханічного підсилювача керма і амортизаційних стійок.
Під капотом у базової моделі залишиться дволітровий турбодвигун без гібридної надбудови. 245 кінських сил і 370 ньютон-метрів – рівно стільки мотор видавав і раніше. Але тепер за динамікою розгону до “сотні” базовий Golf зрівнявся з попередньою версією Golf GTI Performance. Із максимальною швидкістю в 250 кілометрів на годину до сотні новий хот-хетч розганяється за 6,2 секунди проти 6,5 у Golf GTI Performance минулого покоління.
Також нова ітерація хот-хетча збереже передній привід. Примітно, що викінченням їздових якостей новинки займався Карстен Шебсдат, відомий за роботою над Porsche 911 GT3 RS 4.0. А от головним нововведенням в автомобілі стане система VDM (Vehicle Dynamics Manager).
Вона дає змогу централізовано контролювати роботу підсилювача керма, дросельної заслінки, коробки передач, електронного блокування диференціала XDS і опціональних адаптивних амортизаторів DCC. Як і раніше, є чотири їздових режими – Comfort, Eco, Sport і персоналізований Individual. Вони налаштовуються за допомогою повзунка на центральному дисплеї. За все це задоволення, яке надійде у продаж наприкінці року, проситимуть від 37 000 доларів.