Ключі від нових Geely тепер прилітають на дронах (відео)
Для багатьох компаній нинішня епідемія коронавірусу є хорошою можливістю для впровадження автоматизованих виробничих процесів і зменшення залежності від робочої сили. Це може здатися цинічним, але чимало заводів у Китаї наразі працюють без участі людей, покладаючись на штучний інтелект. Автоматизація, очевидно, вже використовується не тільки на виробництві, а й за його межами. Наприклад, Geely Auto запустила безконтактну доставку автомобілів додому для своїх клієнтів.
Ця система, доступна в багатьох містах по всьому Китаю, призначена для доставки нових транспортних засобів безпосередньо до будинків покупців або на місце роботи. Машину привозять на автовозі, вивантажують її біля дому, а ключі власнику підвозять на квадрокоптері. Таким чином, Geely намагається максимально мінімізувати контакт між людьми.
Нова безконтактна доставка є частиною запатентованої системи онлайн-продажу Geely Auto, запущеного 10 лютого 2020 року. Сервіс пропонує споживачам універсальне рішення для онлайн-замовлення, яке охоплює технічні характеристики автомобіля, онлайн-фінансування та страхування, а також опцію організації доставки додому повністю безконтактним способом.
Geely повідомляє, що з моменту запуску платформи в лютому понад 10 000 споживачів замовили і оплатили транспортні засоби в їхньому торговельному онлайн центрі. Крім того, ще 110 000 користувачів зареєстрували свою зацікавленість у купівлі автомобіля Geely в короткостроковій перспективі. Всі підтверджені замовлення та пропозиції відправляють місцевим дилерам, які починають процес доставки додому. За словами автовиробника, всі транспортні засоби ретельно дилер дезінфікує, зокрема шляхом іонізації перед доставкою, що дуже важливо в світлі останніх подій.