Як роблять нержавіючий кузов для електробуса Богдан (відео)
Нещодавно ми повідомляли, що компанія “Богдан Моторс” має намір представити перший електробус власної розробки – з кузовом з нержавіючої сталі. Нещодавно журналістам вдалося побувати на автоскладальному заводі в Луцьку і на власні очі побачити сам процес виготовлення майбутньої моделі. Так, вже зварено каркас і скоро розпочнеться його облицювання.
Із технічних характеристик відомо, що перший електробус Богдан отримає 12-метровий низькопідлоговий кузов з пасажиромісткістю до 80 осіб. Машина здатна буде в умовах напруженого міського трафіку долати дистанцію без підзарядки до 200 км.
Ось що розповів директор ДП “Автоскладальний завод №1″ АТ «АК Богдан Моторс” – Дмитро Писаний: “На мій погляд, це стратегічне рішення, тому що світовий тренд йде сьогодні до електробусів, до екології та чистого навколишнього середовища. Тому наше підприємство як завжди попереду всіх ідей в Україні”.
Зазначимо, що компанія має вже великий досвід у будівництві електричних транспортних засобів. Так, минулого року на автозаводі у Луцьку зібрали перші електричні вантажівки для комунального сектору – Богдан ERCV 27. А ще раніше “Богдан Моторс” спільно з польськими компаніями Ursus і Enika розробили і випустили 12-метровий електробус “Богдан А70100“, який сьогодні успішно працює на маршруті в Любліні.
Ба більше, на Луцькому підприємстві нещодавно виконали замовлення з виготовлення 12-метрових кузовів для електробусів французького виробника Bluebus.
Очікується, що новий електробус “Богдан” із кузовом з нержавіючої сталі буде готовий вже до кінця березня – початку квітня.