От яким має бути правильний пікап від Mercedes
З огляду на наву назву – Brabus 800 Adventure XLP – позашляховик готували до подорожей там, де ще не ступала нога людини. Враховуючи віддаленість таких недосліджених місць від цивілізації та кількість вантажу, яке може знадобитися, позашляховик оснастили вантажною платформою, перетворивши тим самим на пікап. Для цього їм довелося на півметра подовжити колісну базу і збільшити раму. Попутно переналаштували підвіску і замінили стандартні колісні диски 22-дюймовими. В результаті Mercedes-AMG G63 став майже на 700 мм довшим, а дорожній просвіт збільшився до 490 мм.
У невеликій вантажній платформі зі сталевим дном і карбоновими бортами встановили квадрокоптер марки Wingcopter. Цілком ймовірно, що його планують використовувати в рятувальних операціях і для розвідування маршруту. Дрон може долати відстані до 120 км на швидкості до 240 км/год. А сам пікап для подолання різного роду перешкод оснастили силовим бампером з лебідкою, експедиційним багажником і додатковою світлодіодною “люстрою”.
Штатний 4.0-літровий мотор V8 форсували до 800 к.с. і 1000 Нм. Для його охолодження тюнерам довелося встановити новий капот із екстремальним повітрозабірником. До “сотні” пікап розганяється за 4.8 секунди, а максимальна швидкість обмежена на 210 км/год. Регулювати звук мотора можна за допомогою фірмової вихлопної системи.
Базова вартість Brabus 800 Adventure XLP – 389 831 євро. Серія First Edition з особливим оздобленням салону та кузова оцінена в 575 630 євро. На автосалоні в Женеві планують продати особливий виставковий зразок. За нього планують виручити 666 386 євро.