Авто до 500 000 грн: кросовер Renault Duster
Renault Duster – далеко не той автомобіль, якому знадобився час для розкачки на ринку. Буквально з перших же місяців ці кросовери почали активно з’являтися на вулицях України. Причому в першу чергу – на вулицях регіональних міст України!
В новому поколінні дизайнерам та інженерам вдалося зберегти ключові якості кросовера, за який його цінують користувачі. Практичність, прохідність та невибагливість лишились і в новому Renault Duster. А ось дизайн екстер’єру та інтер’єру змінились докорінно. Втім, кросовер лишився впізнаваним.
Моторна гама
Гаму силових агрегатів Renault Duster цілком можна назвати універсальною, хай особливою різноманітністю вона й не вирізняється. Наприклад, прихильники класичних бензинових моторів можуть обрати 1,6-літровий потужністю 115 к.с. і крутним моментом 156 Нм при 4000 об./хв. З ним автомобіль можна розігнати до 170 км/год., а першу “сотню” набрати за 11,9 с. Мінімальний показник витрат у комбінованому циклі складає 8,1 л./100 км. Фанати дизельних машин нададуть перевагу вже легендарному 1,5-літровому двигуну з турбіною на 110 к.с. і 260 Нм. Такий силовий агрегат приваблює в першу чергу своїми витратами – всього 4,6 л./100 км.
Бензинова версія пропонується виключно з механікою. У них відрізняється лише кількість передач: монопривід йде з 5-ступеневою, а повний – з 6-ступеневою. Турбодизель також може бути з двома типами приводу і виключно з 6-ступеневою механічною коробкою передач. Також 6-ступеневий, але робот EDC разом із повним приводом не йде. І крутний момент у модифікації з EDC на 10 Нм менше – 250 Нм за тієї ж кількості обертів мотора.
Оснащення і комплектації
Renault Duster має не лише універсальну пропозицію силових агрегатів, але й широку гаму з чотирьох комплектацій, не враховуючи лімітованої версії Techroad. Але стандартна версія Base продається виключно з 1,6-літровою бензинкою та моноприводом. При цьому це вже далеко не базова комплектація минулого покоління. Тут і система утримання на схилі HSA, і датчик світла, і обмежувач швидкості, й ECO-режим.
Серединні Life і Zen можна взяти з будь-яким мотором, коробкою і типом приводу. У них, зокрема, додаються система контролю спуску з пагорба HDC, круїз-контроль, монітор 4х4, де відображається додаткова “позашляхова” інформація, мультимедійна система MediaNAV Evolution, рейлінги на даху і більше хрому в салоні.
А от топову Intense – або з повноприводним бензиновим і турбодизелем, або ж з моноприводним дизелем на роботі EDC. Максимальна комплектація вже запропонує таку технологічну опцію, як multi-view камера з оглядом на 360 градусів, а також покращене оздоблення кузова і салону декоративними елементами.
Не варто також забувати і про лімітовану серію Techroad, доступну з тим же набором моторів, що й топова комплектація Intense. За оснащенням вона також здебільшого повторює Intense, але візуально вирізняється пакетом зовнішнього декору “Techroad Look” та деякими стилістичними червоними елементами в салоні, як то спеціальна обшивка сидінь.
Базова версія кросовера коштує 351 900 грн. В рамках бюджету в 500 000 грн. можна придбати будь- який Duster у комплектації Life або Zen, але повноприводний дизель в оснащенні Zen буде дещо дорожчий – 512 200 грн. Але версії Techroad та Intense вже не потраплять у задану суму. Тим не менше, вибір все одно залишається широким.