Cadillac представив нове покоління Escalade
Представляючи новинку, розробники робили акцент на інтегрованих технологіях, що мають підвищити комфорт від їзди і розширюють його мультимедійні можливості.
Головна особливість салону – 38-дюймовий вигнутий дисплей, який раніше, завдяки фотошпигунам, ми вже могли бачити. Виробник називає його найбільшим в індустрії, але якщо копнути глибше, то по суті, цифровий простір перед водієм складається з трьох OLED-екранів. Всі вони мають різну діагональ і відповідають за свої «функції»: 7.2-дюймовий показує дані про поїздку,14.2-дюймовий відіграє роль «приборки», найбільший 16.9-дюймовий відповідає за мультимедіа і навігацію. Керуванні кліматом виведено на окрему панель.
Але це не всі екрани, які є в салоні – ще пара 12.6-дюймових перебувають у розпорядженні пасажирів заднього ряду, щоправда вони опціональні.
Ще одне нововведення Escalade – нова бортова акустика, у створенні якої брала участь AKG. Вона налічує 36 динаміків і 3 підсилювачі. Все це забезпечує чистий насичений звук. Система здатна регулювати гучність, і допомагати пасажирам різних рядів перемовлятися один з одним за допомогою вмонтованих мікрофонів. Але і це ще не все. Вона здатна виконувати роль асистента водія, інформуючи його про повороти й інші дорожні ситуації. Така система теж є опцією, в базі передбачена скромна версія з 19 динаміками.
До нововведень можна віднести і анонсований раніше “автопілот” нового покоління – систему SuperCruise. Взаємодіючи з радарами, лідарами і GPS вона дає змогу автомобілю не тільки самостійно їхати прямо, а й перелаштовуватися, змінюючи смугу руху, але для цього все ж знадобиться втручання водія. Він має дати електроніці команду, просто ввімкнувши поворотник.
А щодо габаритів, то зі зміною поколінь позашляховик помітно підріс. Простору для ніг пасажирів третього ряду стадо на 40% більше, ніж раніше, а багажник додав на 68% – до 722 літрів.
Новий Cadillac Escalade отримав 22-дюймові колеса і незалежну задню підвіску. Зі зміною поколінь позашляховик отримав опціональну пневмопідвіску, здатну регулювати дорожній просвіт автоматично або на вимогу. За доплату можна встановити задній блокувальний диференціал, яким керує електроніка.
У моторній гамі залишився колишній мотор, заявлений як новий. Це 6.2-літровий 420-сильний двигун. Крім того, вперше з’явився дизельний варіант – рядна шістка Duramax, здатна розвивати 280 коней. Крутильний момент – 623 Нм. У пару моторам передбачена 10-ступінчаста автоматична коробка передач і система опціонального повного приводу.
У США продаж новинки стартує цього літа.